کد خبر: 972884
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
مرکز ملی فضای مجازی خبر احتمال رفع فیلتر تلگرام را که در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود، تکذیب کرد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: پیام‌رسان تلگرام از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ با دستور قوه قضاییه فیلتر شد؛ پس از فیلترینگ تلگرام چندین بار شایعاتی مبنی بر رفع فیلتر این پیام‌رسان مطرح شد، اما این شایعات مبنایی نداشت و فیلتر تلگرام تا امروز هم ادامه داشته است.

با وجود این، روز گذشته نیز اخباری منتسب به سید ابوالحسن فیروزآبادی -دبیر شواری عالی فضای مجازی کشور- مبنی بر رفع فیلتر تلگرام در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، با این مضمون که اعضای شورای عالی فضای مجازی با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند و به همین دلیل تا پایان ماه صفر فیلترینگ تلگرام برداشته می‌شود.

اما مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: در پی انتشار خبری با عنوان «احتمال رفع فیلتر تلگرام» به نقل از دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و انعکاس آن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به اطلاع می‌رساند، این خبر جعلی و ساختگی بوده و هیچ گونه مکاتبه‌ای با رئیس قوه قضائیه صورت نگرفته بنابراین صحت ندارد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که این خبر در راستای تشویش اذهان عمومی منتشر شده و جهت تنویر افکار عمومی متعاقبا پیگیری‌های لازم از طریق مراجع ذی صلاح انجام خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار