ارتباطات اجتماعی، محصول زیبايي شناختی شهری است
کد خبر: 971940
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/0044qS
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
سرپرست واحدزیباسازی شهرداری شاهرودمطرح کرد:
سرپرست واحد زیبا سازی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه زیبا سازی فرآیند توسعه ویژگیهای بصری است، اظهار داشت: تعامل و ارتباطات اجتماعی و روانی شهروندان از تاثیرات زیبا شناختی شهری محقق می شود.
حسین بابامحمدی

اعظم وزیری با بیان اینکه آرایش و پیرایش چهره شهری شاهرود با هدف اشاعه فرهنگ زیبا شناسی و ارتقای کیفیت محیط زیست شهری در راستای هویت ایرانی-اسلامی، بازسازی چشم اندازهای عمومی،نقاط عطف بصری و نشانه های شهری، ایجاد تناسب، امنیت و آرامش روانی و هماهنگی بین عناصر مختلف شهری، ارج نهادن به زندگی و ارزش های تمدن به منظور تفکر انسان مدار و فلسفه زیبایی انجام می شود، بیان داشت: کیفیت بصری می بایستی با سایر عوامل محیط به رقابت بپردازد تا بتواند زیبایی خود را نشان دهد و حتی برتر از آنها باشد تا بخشی از سلامت و شادی شهروندان را درگرو کیفیت فضای شهری و تعامل و ارتباط اجتماعی-روانی ناشی از تاثیرات زیبا شناختی محقق گرداند.وی ضمن بیان این موضوع که اقدامات زیبا سازی شهرداری شاهرود از اسفند ماه ۹۷ تا کنون ۱)طرح پارچه آرایی در سطح شهر بالغ بر ۹۴۲متر و طرح ریسه آرایی بالغ بر ۷هزارو نهصد و ۶۰متر طول بوده است، عنوان داشت: نصب و اجرای بالغ بر ۴۷ المان نوروزی،۴ فرش گل و المانهای مناسبتی حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای واحد و کمیته زیبا سازی شهرداری شاهرود در استقبال از بهار و مناسبتهای مختلف در سال ۹۸ بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
مهمترین عناوین
آخرین اخبار