کد خبر: 969234
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
رپر رهیافته فرانسوی:‌
ستاره سابق رپ فرانسه می‌گوید: قبل از اسلام آوردن من فقط به یک اسم خدا اعتقاد داشتم و بس. در دل مسیحی بودم، اما عملاً هیچ ارتباطی با خدا نداشتم و نمی‌دانستم می‌توان با خدا صحبت کرد، اما حالا می‌دانم برای همه چیز در زندگی خوب یا بد می‌توان با خدا حرف زد، زیرا او بهترین شنونده است و همه حرف‌های انسان را گوش می‌دهد
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: دیامز رپر معروف فرانسوی که چند سالی می‌شود با گرویدن به دین اسلام، تمام گذشته خود را کنار گذاشته و ساکن عربستان شده اخیراً در مصاحبه‌ای با مطبوعات این کشور گفته است: من قبلاً دنبال شادی بودم، ولی برعکس هرچه می‌کردم باز افسرده‌تر می‌شدم. او درباره دوره‌ای حرف زد که شخصیتش به واسطه اسلام به طور اساسی تغییر کرده بود.
این رهیافته فرانسوی گفت: قبل از اینکه به اسلام رو بیاورم غم و غصه‌ام زیاد بود و از تنهایی رنج می‌بردم. زندگی روزمره من را مثل یک مادر پیر و آرام کرد.
ملانیا جورجیاس معروف به دیامز ستاره سابق رپ فرانسه در سال ۲۰۰۰ تقریباً هفت سالی می‌شود که از همه چیز و همه کس خود را دور کرده و مدت طولانی سکوت اختیار کرده بود بالاخره سکوتش را شکست و به زبان انگلیسی از گذشته درباره سبک زندگی جدید خود با سایت عرب‌نیوز صحبت می‌کند و می‌گوید: این تغییر سبک زندگی من یک شوک بزرگ برای فرانسوی‌ها بود، آن‌ها من را به عنوان خواننده و رپر می‌شناختند، اما یک روز همه آن‌ها من را پوشیده و باحجاب دیدند. دیامز درباره زندگی گذشته خود می‌گوید: من هرگز گذشته خودم را انکار نمی‌کنم و نمی‌گویم نه این من نیستم، بلکه درست است این من بودم، اما اکنون تغییر کرده‌ام. اسم من ملانی جورجیاس است. قبل از اسلام آوردن، به نام دیامز شناخته شده بودم. رپری بودم که آلبوم‌هایم در فرانسه حداقل ۴ میلیون و در یوتیوب ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده داشت و آن‌ها را به فروش می‌رساندم. قطعه‌ای از ترانه‌هایم به تنهایی بیش از ۵۱ میلیون بازدیدکننده دارد.
این یک شوک بزرگ برای فرانسوی‌هایی بود که من را به عنوان خواننده می‌شناختند وقتی آن‌ها یک‌شبه من را پوشیده و باحجاب دیدند. پاپاراتزی‌ها مقابل درب خروجی مسجد می‌آمدند تا از من عکس بگیرند. مردم می‌گفتند چطور چنین چیزی ممکن است؟! آیا این همان دیامز رپر است؟! برای آن‌ها باورنکردنی بود، ولی من با هیچ‌یک از رسانه‌ها صحبت نکردم، زیرا نمی‌دانستم باید به آن‌ها چه بگویم، خب توضیح ایمان آوردنم خیلی سخت بود. دیامز آخرین بار در سال ۲۰۱۲ بود که در شبکه هفت یا هشت TF۱ ظاهر شده بود و در همان زمان اعتراف کرده بود که با وجود شهرت و محبوبیت عمومی از تنهایی رنج می‌برد و از مشکلات خود گفته بود؛ اینکه همه چیز‌هایی که دارد یعنی پول، قدرت و شهرت اصلاً او را شاد نکرده است. دیامز می‌گوید: من دنبال شادی بودم. واقعاً همیشه غمگین و تنها بودم با خودم می‌گفتم برای چه زنده‌ام. امروز مقیم عربستان و در جوار خانه خدا هستم. از این انتخاب سبک جدید زندگی خیلی احساس آرامش و شادی می‌کنم. در سال ۲۰۱۸ بود که به دوستم ویتا اعتماد کردم و این خبر را دادم.
این ستاره سابق رپ فرانسه می‌گوید: قبل از اسلام آوردن من فقط به یک اسم خدا اعتقاد داشتم و بس. در دل مسیحی بودم، اما عملاً هیچ ارتباطی با خدا نداشتم و نمی‌دانستم می‌توان با خدا صحبت کرد، اما حالا می‌دانم برای همه چیز در زندگی خوب یا بد می‌توان با خدا حرف زد، زیرا او بهترین شنونده است و همه حرف‌های انسان را گوش می‌دهد و به دعا‌های من پاسخ می‌دهد. من می‌توانم در مقابل مشکلات صبر کنم، چون می‌دانم خدا آگاه است و همه چیز را می‌داند و با صابران است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
2
بسیار عالی
خداوند هرکس را بخواهدهدایت می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
2
بی صبرانه هر بار منتظر این موضوعات از جوان هستم چون بیشتر از قبل در قبال مسلمان بودن خودم احساس وظیفه میکنم
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
1
خداروشکر عاقبت بخیر شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار