کد خبر: 968818
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
وزارت کشور فرانسه طی ابلاغی فروش کتاب «آموزش توحید برای کودکان» ترجمه فرانسوی اثری از محمد بن عبدالوهاب بنیانگذار فرقه وهابیت را در این کشور ممنوع کرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش مهر، وزارت کشور فرانسه طی ابلاغی فروش کتاب «آموزش توحید برای کودکان» را در این کشور ممنوع کرد. بر اساس این ابلاغیه که ۲۳ اوت در روزنامه رسمی منتشر شده با فروشندگان این کتاب برخورد خواهد شد.
وزارت کشور فرانسه در ابلاغیه خود آورده است که این کتاب آموزشی دارای محتوایی است که می‌تواند کودکان را به ترویج نفرت یا تبعیض نسبت به آن‌هایی که به اسلام وهابی عمل نمی‌کنند، تشویق کند و به این ترتیب خطری برای کودکان یا افرادی که آن را مطالعه کنند، محسوب می‌شود، به همین دلیل فروش، توزیع، هدیه یا پیشنهاد آن به کودکان و همچنین قرار دادن آن در معرض دید در هر جا که باشد به ویژه در بیرون یا داخل مغازه‌ها و کیوسک‌ها و تبلیغ آن از طریق انتشار آفیش، آگهی، درج مطلب در مطبوعات یا بخش‌های صوتی و تصویری ممنوع است. «آموزش توحید برای کودکان» ترجمه فرانسه اثری از محمد بن عبدالوهاب موسس فرقه وهابی است که به دو زبان فرانسه و عربی منتشر شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار