کد خبر: 968708
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۰
خواننده قطعات موسیقی انقلابی عنوان کرد
خواننده قطعات موسیقی انقلابی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از تولید یک قطعه عاشقانه با موضوع همسران شهدای مدافع حرم خبر داد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: حسین حقیقی از خوانندگان فعال آثار موسیقایی با مضامین انقلابی که آثاری، چون «ما ایستاده‌ایم» و «سلام به آینده» را منتشر کرده در گفتگو با مهر با اشاره به تازه‌ترین کار‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: هم‌ا‌کنون مشغول برنامه‌ریزی و تولید یک قطعه عاشقانه با محوریت همسران شهدای مدافع حرم هستم که اگر این توفیق را داشته باشیم، در ایام عزادارای حضرت سیدالشهدا منتشر می‌شود. در این راستا کار دیگری هم در دست تولید دارم که با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد و امیدوارم اثری باشد که بتواند با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر کم‌کاری ماه‌های اخیرش گفت: اتفاقاً به رغم اینکه برخی از دوستان رسانه‌ای احساس می‌کنند که بنده کم کار شده‌ام، باید بگویم اصلاً اینطور نیست و من با قدرت هرچه تمام‌تر مشغول تولید آثاری هستم که در فواصل زمانی مختلف پیش‌روی شنوندگان قرار می‌گیرد. وی افزود: این در حالی است که من با آغاز سال جدید سه اثر جدید را منتشر کرده‌ام که فکر می‌کنم برای شش ماه آمار نسبتاً خوبی برای یک خواننده باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید برای تولید کار مستمر در این عرصه میزان حمایت‌ها و سرمایه‌ای که صورت می‌پذیرد باید همواره در یک رتبه‌ای باشد که بتوانیم برای تولید کار برنامه‌ریزی کنیم؛ موضوعی که متأسفانه در ماه‌های گذشته به دلیل شرایط اقتصادی کاهش یافته است.

این خواننده آثار انقلابی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عدم برگزاری کنسرت خوانندگان فعال این عرصه تصریح کرد: متأسفانه در حالی که هنرمندان فعال، مستعد و خوش ذوقی در ژانر کاری ما حضور دارند، اما فرصتی برای برگزاری کنسرت در کشور ندارند، اگر ما به آن‌سوی آب‌ها نگاهی بیندازیم، می‌بینیم هنرمندانی، چون سامی یوسف به عنوان یک خواننده شناخته شده و خوش تکنیک کنسرت‌های مبتنی برای باور‌های اسلامی و دینی برگزار می‌کند. موضوعی که در کشور ما برعکس اتفاق می‌افتد و ما فضای چندان مؤثری برای برگزاری این برنامه‌ها نداریم. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که خوانندگان فعال موسیقی پاپ برای برگزاری کنسرت‌های خود تولیدات مناسبی دارند که بر پایه آن برای برگزاری اجرای زنده اقدام می‌کنند.

حقیقی تأکید کرد: اکنون ما در شرایطی هستیم که هنوز در این حوزه به تولیدات انبوهی نرسیدیم و وقتی یک تراک تولید شد، باید دنبال هزار مجموعه بگردیم تا کار‌هایی تولیدشده ما را پخش کنند. گرچه پخش مناسب قطعه «سلام به آینده» نشان داد که توزیع مناسب یک اثر موسیقایی می‌تواند در معرفی یک خواننده مهم باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار