کد خبر: 967551
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
مشاور معاون سیما دومین لیست از مجریان شایسته تشویق را منتشر کرد
مجریان برتر تلویزیون که در فصل بهار امسال بیشترین اهتمام را در پاسداشت زبان فارسی داشتند، معرفی و شایسته تشویق شناخته شدند.
نوید پارسا
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: رضا پورحسین مشاور عالی معاون سیمای سازمان صداوسیما بر اساس اعلام نتایج ارزیابی مرکز نظارت و ارزیابی سازمان در بازه زمانی بهار ٩٨ مجریان برتر در حوزه پاسداشت زبان فارسی را به شبکه‌های سیما معرفی کرد و خواستار تشویق شایسته آنان شد. بر این اساس در نامه رضا پورحسین خطاب به مدیران شبکه‌ها، اسامی فرشته ایزدی، ساجده سلیمانی، هرمز شجاعی‌مهر، محمدرضا نظام اسلامی از شبکه یک، نجم‌الدین شریعتی، پیمان طالبی، شهرام شکیبا از شبکه ۳، مجید یراق‌بافان، المیرا سماواتی، ژیلا امیرشاهی از شبکه ۵، پژمان بازغی از شبکه نسیم، میلاد اسلام‌زاده از شبکه سلامت، محمد نظری از شبکه جام‌جم، نادر طالب‌زاده، علی مروی از شبکه افق، سینا هوشمندی‌نژاد از شبکه امید و اسماعیل آذر از شبکه آموزش به‌عنوان مجریانی که از میان دیگر همکاران فعال بیشترین امتیاز را در حوزه پاسداشت زبان فارسی در بازه زمانی بهار ٩٨ کسب کردند، به چشم می‌خورد. مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی عملکرد مجریان تلویزیون را در حوزه‌های صلاحیت حرفه‌ای و پاسداشت زبان فارسی به صورت فصلی، ماهانه و گاهی هفتگی با شاخص‌های معین ارزیابی کرده و معاونت سیما نیز با عنایت به اصل مهم مدیریتی نظام تشویق با هدف تعالی همکاران نتایج ارزیابی را برای اعمال تشویق‌های متناسب به اطلاع مدیران شبکه‌های تلویزیون می‌رساند.

رضا پورحسین چندی پیش مستند به ارزیابی مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی لیست دیگری از مجریان شایسته تشویق را به مدیران شبکه‌ها معرفی کرده بود که آن هم به بازه زمانی بهار ۹۸ مربوط می‌شد. فهرست قبلی بر اساس «ملاک‌های پوشش، آرایش، رعایت حدود شرعی و دینی و رعایت اصول حرفه‌ای اجرا» تنظیم شده بود. نکته جالب توجه لیست هم این است که نام‌هایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند معمولاً کمترین جنجال‌ها و حاشیه‌های رسانه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص داده‌اند و به رغم ظرفیت‌هایی که در حوزه فعالیت خود دارند، سهمی حداقلی در هیاهوی فضای مجازی داشته‌اند. در جدول درج شده در نامه، نام مجریان هر شبکه و امتیاز کسب شده آن‌ها به شرح زیر فهرست شده است که برخی از این قرار بودند: شبکه یک: مجید یراق‌بافان با امتیاز ۹۲ و ندا ملکی با امتیاز ۹۰، شبکه ۲: محسن آزادی با امتیاز ۹۰ و وحید ملتجی با امتیاز ۹۰، شبکه ۳: نجم‌الدین شریعتی با امتیاز ۹۳، وحید طالبی با امتیاز ۸۸ و رسالت بوذری با امتیاز ۹۲، شبکه ۴: محمدرضا مقدسیان با امتیاز ۸۷ و مالک شجاعی با امتیاز ۹۵، شبکه ۵: مجید یراق‌بافان با امتیاز ۹۵، شبکه قرآن: سیدوحید مرتضوی با امتیاز ۸۷.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
0
درود وسپاس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار