کد خبر: 965967
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
سردار فدوی: به دشمن درس دادیم تا آمادگی عملیاتی ما را امتحان نکند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مستقل در جهان است، گفت: ایران اسلامی بی‌تاثیر از قدرت‌های جهانی، استقلال اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی خود را حفظ کرده و این استقلال ساختاری به الگویی بی‌بدیل برای جهانیان مبدل شده است.
سرويس سياسی جوان آنلاين: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مستقل در جهان است، گفت: ایران اسلامی بی‌تاثیر از قدرت‌های جهانی، استقلال اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی خود را حفظ کرده و این استقلال ساختاری به الگویی بی‌بدیل برای جهانیان مبدل شده است.
به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی در جریان بازدید از مناطق مأموریتی نیروی زمینی سپاه در شمال غرب کشور در ارتفاعات مرزی شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت، با اشاره به اینکه رزمندگان نیروی زمینی سپاه پرچم جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط مرز‌ها و در بالاترین ارتفاعات برافراشته نگه داشته‌اند، گفت: ما از رزمندگان ایران اسلامی که با آزادگی، ایمان و عزم راسخ خود برای پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی همواره آماده فداکاری هستند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: رزمندگان اسلام سینه‌های ستبری همچون کوه‌های سر به فلک کشیده شمال غرب دارند و آنچه در این مناطق و سنگر‌ها مشهود و قابل لمس است تصویری زیبا، معنادار و مقتدر از آمادگی و استقامت برای صیانت از امنیت و آرامش ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی است.
فرمانده کل سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: در این مناطق علاوه بر نیرو‌های عملیاتی، واحد‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه نیز کوه‌ها را شکافته و برای باز کردن مسیر‌های منتهی به پایگاه‌های مرزی حماسه‌های افتخارآمیزی خلق کرده‌اند.

اقتدار ایران گستره جهانی پیدا کرده است

سرلشکر سلامی با بیان اینکه استقرار پاسگاه‌ها، برجک‌ها و نیرو‌های مرزی ایران در برخی نقاط برای نخستین بار اتفاق افتاده است و می‌توان این موفقیت را یک رخداد تاریخی نامید، تأکید کرد: تمامی قله‌های مرزی شمال غرب تحت تسلط و اشراف همه‌جانبه نیرو‌های مومن و انقلابی سپاه قرار دارد و امنیتی که در این نقاط وجود دارد شاهکار باعظمتی است که فرزندان این مرز و بوم به لطف و مدد الهی در این نقاط مرزی خلق کرده‌اند. وی در ادامه تأکید کرد: پیام ما به دشمنان این است که اقتدار ایران اسلامی را که گستره جهانی پیدا کرده است در محاسبات خود مد نظر قرار دهند.
سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مستقل در جهان است، گفت: ایران اسلامی بی‌تاثیر از قدرت‌های جهانی، استقلال اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی خود را حفظ کرده و این استقلال ساختاری به الگویی بی‌بدیل برای جهانیان مبدل شده و جلوه‌گری‌های آن بسیاری از ملت‌ها و کشور‌ها را تحت دامنه تاثیر خود قرار داده است.

به دشمن آموختیم آمادگی عملیاتی ما را امتحان نکند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: در دنیا هیچ کس تصور اینکه ایران بتواند این همه قدرت داشته باشد که پهپاد امریکایی را بزند و کشتی متخلف انگلیسی را متوقف کند نداشت، اما به دشمن درس تاریخی دادیم تا آمادگی عملیاتی ما را امتحان نکند.
به گزارش فارس، سرتیپ پاسدار علی فدوی عصر پنج‌شنبه در مراسم یادواره ۶۲۰ شهید شهرستان طالقان، با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور گفت: کدام مورد است که از ابتدای انقلاب به میدان آمدیم و آن مشکل حل نشده است. اگر چیزی حل نشده به این معنی است که ما به میدان نیامده‌ایم و خداوند در زمانی که ما به میدان می‌آمدیم حتماً کمک می‌کرد و بهترین نتیجه رقم می‌خورد.

فدوی با بیان اینکه پیروزی‌های نظام جمهوری اسلامی به کمک مردم و عنایت خداوند متعال به دست آمده است، گفت: در دنیا هیچ کس تصور اینکه ایران بتواند این همه قدرت داشته باشد که پهپاد امریکایی را بزند و کشتی متخلف انگلیسی را متوقف کند نداشت، ولی ما در حال حاضر این اقدامات را انجام می‌دهیم و بسیار مقتدر و با قدرت بر سر آرمان‌ها و منافع کشورمان هستیم و به دشمن درسی تاریخی دادیم تا آمادگی عملیاتی ما را امتحان نکند.

دشمن به قدرت ایران اذعان دارد

وی افزود: سال‌های طولانی است که دشمن به قدرت دفاعی ایران اذعان دارد و اعلام می‌کنند که باید توانایی قدرت بازدارندگی در ایران را کسب کنیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: موشک‌های پدافند هوایی ایران از نظر دشمنان ما یک موشک استثنایی و فوق‌العاده است و بسیاری از کشور‌های جهان در رسانه‌ها تا مدت‌ها عملکرد سامانه موشکی ایرانی را در انهدام پهپاد امریکایی تحلیل و از آن تجلیل می‌کردند.

وی افزود: خدای متعال همواره به نظام ما و سربازان این انقلاب عنایت داشته و بخش کوچکی از کار توسط ما انجام می‌شود و این اراده الهی است که کار را وسعت می‌دهد و تلاش کوچک ما را بزرگ می‌کند.
وی ادامه داد: آخرین وزیر دفاع امریکا در پایگاه امریکایی در امارات متحده گفته است که ما و همپیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای‌مان دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم که بتوانیم در مقابل قدرت نظامی ایران بازدارنده باشیم! این قدرت خداوند است که ملت ایران را در چشم و دل دشمنان بزرگ نشان می‌دهد و رعب و وحشت ما را در دل دشمن می‌اندازد.

فدوی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مخالف فروش نفت خام بودند و مکرر به مسئولان در این رابطه تأکید می‌کردند، گفت: بعد از انقلاب خام نفروختن نفت مطرح شد، اما عملی نشده است و همچنان به دنبال فروش نفت خام هستیم و وقتی یک مشت شیاطین دنیا اقدام به تحریم نفتی ایران می‌کنند ما کاسه چه کنم چه کنم دست می‌گیریم که برای هزینه‌های کشور چه کنیم، آیا این موضوع در شأن انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است؟!
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز در جبهه سوریه بسیاری از کسانی که در این میدان شرکت کردند سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب را ندیده بودند و برخی حتی از دیگر کشور‌ها بودند، گفت: بسیاری از این افراد با رشادت‌ها پیروزی برای جبهه مقاومت به ارمغان آوردند و عده‌ای هم در این راه شهید شدند و این موضوع به خاطر این است که اساس انقلاب اسلامی از نظر مبانی فکری و گفتمانی بسیار قوی است.

ترامپ به ضعف خود و اقتدار ایران اعتراف کرد

سردار علی فدوی همچنین صبح دیروز در دومین روز از دومین همایش بین‌المللی فعالان اربعین حسینی در مشهد، اظهار کرد: در تاریخ هم می‌خوانیم که از نجف به کربلا هم در اربعین پیاده می‌رفتند، اما افرادی که معرفت داشتند کم بود و فقط برخی از علما بودند. وی افزود: این عنایتی که نصیب شیعیان، غیر شیعیان و مسلمانان و حتی غیر مسلمانان شده را باید قدر بدانیم و با جدیت در این مراسم شرکت کنیم. سردار فدوی تصریح کرد: باید هرچقدر بیشتر خودمان را نسبت به حضور در این مسیر و شرکت در راهپیمایی اربعین قرار دهیم.

به گزارش مهر، جانشین فرمانده سپاه تأکید کرد: غیر از مقطع زمانی کربلا پیدا نمی‌کنید که همه مستکبران عالم جمع شوند تا علیه اسلام به ستیز برخیزند ولی نتیجه نگیرند.
وی گفت: هر سال انقلاب اسلامی در جایگاهی بلندتر و والاتر از سال قبل قرار می‌گیرد و دشمنان این اقتدار را می‌فهمند و می‌بینند. سردار فدوی یادآور شد: ما، چون درون انقلاب اسلامی هستیم خیلی از اقتدار و پیشرفت را درک نمی‌کنیم، اما دشمنان ما و افرادی که بیرون هستند این پیشرفت و اقتدار را می‌بینند، هیچ کشوری نمی‌تواند حتی به این فکر کند که با امریکا وارد جنگ شود، الا جمهوری اسلامی ایران.
وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی خیلی زود فهمیدند که حتی فکر اینکه به انقلاب اسلامی تعرض کنند، شدنی نیست.

سردار فدوی ادامه داد: رئیس‌جمهور امریکا رسماً اعلام کرد که ما و همه متحدان امریکا خواستیم در سوریه تحول به وجود بیاوریم ولی نتوانستیم، چون ایران نمی‌خواست.
جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: ما باید مواظب باشیم که وسوسه‌های این شیطان بزرگ ظاهری نتواند بر ما تاثیری داشته باشد و این یعنی تقوا، مواظبت کردن در تمامی زمینه ها.
وی گفت: هشت سال جنگ بین ایران و عراق در میان بود، وقتی تمام خباثت‌ها تمام شد، دل‌های این دو ملت آنچنان با هم متحد شد که دیگران نمی‌توانستند تشخیص دهند این‌ها ایرانی هستند یا عراقی و این محبت از محبت امام حسین (ع) نشئت می‌گیرد.
سردار فدوی خاطرنشان کرد: خدا را شکر که قوت و حقانیت و برکت انقلاب اسلامی آنقدر قوی است که هر روز یک ملت را زیر پر و بال خود قرار می‌دهد و ما به این عظمت افتخار می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار