کد خبر: 965707
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
با عقد یک تفاهمنامه سه‌جانبه میان جهاد دانشگاهی، انجمن سینمای جوانان و انجمن کارگردانان سینمای مستند، ۲۰ عنوان فیلم مستند با موضوع صنعت و فناوری ایرانی ساخته می‌شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» در آستانه برگزاری پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» و براساس تفاهمی که بین جهاد دانشگاهی هنر، انجمن سینمای جوانان ایران و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صورت گرفته، از تولید ۲۰ عنوان فیلم مستند با موضوعات مرتبط با صنعت و فناوری ایرانی حمایت می‌شود. در مرحله نخست این برنامه مشترک و با توافقات و تعاملات انجام گرفته، هفت عنوان فیلم کوتاه مستند، مستندداستانی و... با موضوع دستاورد‌های دانش‌بنیان و صنعتی جهاد دانشگاهی توسط مستندسازان خلاق و جوان ایرانی ساخته می‌شود.
سلول درمانی، ناباروری، شبیه‌سازی و حفظ گونه‌های جانوری ایرانی، پرتره دانشمندانی همچون سعید کاظمی آشتیانی و... از جمله موضوعاتی است که فیلم‌های مرحله نخست این برنامه را شامل می‌شود.
پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاورد‌های کشور و با رویکرد حمایت از تولید ملی از ۱۵ تا ۱۷ مهر در تهران و به دبیری بهزاد رشیدی برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار