کد خبر: 964346
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
کارگردان سریال پایتخت از حواشی حذف باباپنجعلی از «پایتخت»، چگونگی بازگشت شخصیت بهبود، احتمال اضافه شدن یک کاراکتر کهنسال و اتفاقات و خبر‌های تازه این سریال سخن گفت.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سیروس مقدم ماجرای حذف باباپنجعلی را اینگونه شرح داد: این اتفاق نه به دیروز و نه یک هفته پیش مربوط است، اما برخی آن را به اتفاقاتی ربط دادند که واقعاً ربطی نداشت. وقتی پایتخت ۵ تمام شد با روزنامه هفت‌صبح مصاحبه جدی‌ای داشتیم و تنابنده هم در برنامه رشیدپور اعلام کرد که ظرفیت نقش باباپنجعلی به نظر می‌رسد تمام شده است یا باید راه دیگری برای بقای آن پیدا و آن را به شکل دیگری وارد قصه کرد، مثلاً تبدیل به روحی شود که هرازگاهی بیاید و چیزی از گذشته تعریف کند یا او برود و برادری به قصه اضافه شود که کار پنجعلی را انجام دهد. این صحبت برای یک سال پیش است و مصاحبه‌هایش هم موجود است و وقتی با سازمان قرارداد بستیم تبدیل به یک تصمیم جدی شد و ما تصمیم بر حذف باباپنجعلی گرفتیم.
وی موضوع بی‌اطلاعی خمسه را تأیید نکرد و گفت: اینطور که او را صدا بزنند و بگویند قرارداد اینگونه شده و باباپنجعلی حذف شده نبوده، اما او از قبل خبر داشته است. درباره خمسه بگویم که ما ۱۰سال یک زندگی تنگاتنگی را با هم داشتیم. همه بچه‌های پایتخت، آقای خمسه را دوست دارند، حتی حین پایتخت ۵ ناخوشی مشکوکی پیدا کردند که همه ما به هم ریخته بودیم و خانم غفوری به سرعت شرایطی را فراهم کرد که او زودتر به تهران برود و با بیمارستان نیکان هماهنگ شد تا چکاپ شود. ما ایشان را دوست داریم ولی به لحاظ حرفه‌ای قرار است همکاری‌مان به شکل دیگری ادامه پیدا کند و ایشان برای کار بعدی من دیروز دفتر بودند و صحبت کردیم تا یکی از نقش‌های خواب زده را ایفا کند.
کارگردان پایتخت درباره بهبود نیز توضیح داد: درباره بهبود در قسمت قبلی اعلام کردیم اتفاقی می‌افتد، او حین آموزش و پرورش فیل فوت کرده و جسد او را آتش زده‌اند، اما او برمی‌گردد و چگونگی برگشتن او هم بامزه است. ما آفریقا را به سریال می‌آوریم و قصه جذابی دارد که خود بهبود هم در آن هست و روح نیست.
مقدم یادآور شد: متن‌های سریال دارد نوشته می‌شود، همین حالا در کیفم قسمت ۲ را دارم که در راه داشتم آن را می‌خواندم. اوایل آذرماه تصویربرداری را شروع می‌کنیم و از ۱۵، ۲۰روز قبل دیدن لوکیشن‌ها و پیش‌تولید را خواهیم داشت، ضمن اینکه ممکن است کاراکتر مسنی وارد قصه کنیم تا طیف کهنسال هم از ما راضی باشند، اما بازیگر این نقش هنوز مشخص نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار