کد خبر: 963517
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
رئیس کلانتری باغ فیض از دستگیری اعضای باند شش نفره تهیه و توزیع دارو‌های ویتامینی قاچاق در یکی از ساختمان‌های مسکونی تجاری این محدوده خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ سیف الله نوایی دراین‌باره گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر فعالیت افرادی در توزیع دارو‌های تقویتی غیرمجاز به شهروندان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم اصلی حتی در این رابطه افرادی را نیز به عنوان کارمند شرکت غیرمجازش به استخدام درآورده است، گفت: فرد مذکور در یک ساختمان مسکونی تجاری در یکی از محلات باغ فیض مستقر شده بود که با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با ورود به این شرکت غیرمجاز، به میزان یک میلیون و ۸۰۰ حب قرص تقویتی قاچاق و غیر مجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، دو دستگاه بیسیم، دو گاز اشک آور، دو رشته دستبند و اسناد و مدارک را کشف و ضبط کردند.

نوایی افزود: در محل شش متهم شامل پنج آقا و یک خانم دستگیر و همچنین یک دستگاه خودروی شاسی بلند و موتور سیکلت سنگین غیرمجاز کشف و به کلانتری دلالت داده شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به شهروندان توصیه کرد: افراد حتما از مراکز مجاز اقدام به خرید دارو کنند و از خرید و فروش از افراد سودجو و کسانی که در کار تهیه و توزیع غیرمجاز و قاچاق علی الخصوص دارو‌های پروتئینی و تقویتی هستند، ممانعت کنند. یکی از شگرد‌های این افراد فروش دارو‌ها با قیمت پایین‌تر از مراکز مجاز است که توصیه می‌شود برای حفظ سلامتی به هیچ عنوان از مراکز غیرمجاز دارو تهیه نشود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار