کد خبر: 962038
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران برنامه‌های تابستانی را تشریح کرد
برنامه‌های تابستانی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران با شعار «روی خط زندگی» آغاز شده و تا محرم ادامه خواهد داشت، این سازمان قصد دارد فعالیت‌های خود را به منظور رعایت عدالت در جنوب شهر گسترش دهد.
محمدصادق عابدینی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سیعد اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر در تشریح برنامه‌های تابستانی این نهاد فرهنگی و اجتماعی، گفت: در فصل تابستان ۳۰عنوان برنامه در ۳۰۰ اجرا با شعار «روی خط زندگی» از ۱۸تیر تا هشتم شهریور (آغاز ماه محرم) برگزار خواهد شد. اوحدی با اشاره به برنامه‌های طرح تابستانه سازمان
فرهنگی- هنری، گفت: برنامه «مهرآیین» که سال گذشته با محوریت دیدار با ۱۱۰ خانواده شهید و ایثارگر برگزار شد، امسال نیز اجرا می‌شود. نقل ادبی (پرده‌خوانی) را هم در ۱۱۰نقطه تهران برگزار می‌کنیم. ویژه‌برنامه «آب و آیینه» ویژه زوج‌های جوان و ویژه‌برنامه «گشتاور تور‌های گردشگری» به همت تهران‌گشت ارغوانی برگزار خواهد شد. جشنواره شعر غدیر و ویژه‌برنامه «کتابستان» با رویکرد خطبه غدیر از دیگر برنامه‌های تابستانی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران است. اوحدی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «هنر برای همه» که با همکاری هنرمندان برگزار می‌شود، ادامه داد: نگاه‌مان بر این است که بتوانیم به لحاظ فیزیکی و با رویکرد عدالت‌محور زمینه حضور مردم در برنامه‌های فرهنگی و هنری را فراهم کنیم. برنامه‌های هنری تهران معمولاً در نیمه بالایی تهران برگزار می‌شد. ما می‌خواهیم اتفاق‌های فرهنگی- هنری را به محله‌های پایینی هم ببریم.
وی از آغاز مدرسه بزرگ تئاتر تهران خبر داد و گفت: مدرسه بزرگ تئاتر تهران در هفته قبل افتتاح شد و کلاس‌های آن در ۱۰ بلک‌باکس و در سه رده سنی (کودک، نوجوان و بزرگسال) و رشته‌های متنوع هنری از بازیگری تا گریم برگزار می‌شود. تا امروز و با استقبال ویژه مخاطبان سه بلک‌باکس به طور روزانه فعال شده است. رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران درباره رویکرد این نهاد در ترویج کتابخوانی بیان داشت: نیمی از فعالیت‌های سازمان به حوزه کتابخوانی اختصاص دارد، این سازمان در کنار راه‌اندازی کتابخانه سیار «هدهد»، چهارمین دوره جام کتابخوانی را برگزار می‌کند.
اوحدی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه ویژه نابینایان، ادامه داد: با توجه به درخواست روشندلان، چهار کتابخانه ویژه برای نابینانان در شهر تهران ساخته خواهد شد. رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از افزایش تعداد سالن‌های سینما پردیس ملت خبر داد و گفت: تعداد سالن‌های پردیس ملت تا قبل از جشنواره فیلم فجر بیش از دو برابر می‌شود. در مجموع ۲۳سالن به سینما‌های سازمان فرهنگی- هنری شامل پردیس رازی، راگا، ملت و تماشا اضافه خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار