کد خبر: 961474
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
فردا با شعار حجاب حافظ حریم خانواده:
تجمع بزرگ حجاب و عفاف با حضور یک میلیون و هفتصد نفر فردا پنجشنبه ۲۰ تیر در ۴۰۰ شهر برگزار می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان از تجمع بزرگ عفاف و حجاب در سراسر کشور خبر داد و عنوان کرد: تجمع بزرگ حجاب و عفاف در ۴۰۰ شهر فردا پنجشنبه ۲۰ تیر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
اصلانی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر با شعار «حجاب حافظ حریم خانواده» در این تجمع حضور خواهند داشت.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، درباره هدف از برگزاری این تجمعات، اظهار کرد: هدف از برگزاری این تجمعات تعمیق گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و نمایش قدرت نرم انقلاب اسلامی است که نشان دهد پایه‌های دینی مردم بسیار قوی و حجاب و عفاف برای آن‌ها اهمیت دارد بنابراین مسئولان باید درباره تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف به وظایف خود عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد مردمی عفاف و حجاب روز جمعه ۲۱ تیر در نماز جمعه‌های سراسر کشور حضور گسترده خواهند داشت که به قرائت بیانه، درخواست و مطالبات مردمی با یاد شهیدان و بازخوانی وصیت‌نامه آن‌ها و ارائه گزارشی از فعالیت‌های عفاف و حجاب در این مراسم باشکوه عبادی سیاسی خواهند پرداخت.

مسئول بسیج جامعه زنان، در پایان افزود: در روز‌های پایانی هفته عفاف و حجاب هستیم و از همه کسانی که در این هفته برای برگزاری ویژه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب شرکت داشتند تقدیر و تشکرمی کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار