کد خبر: 960815
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
اختتامیه جایزه ملی و چهارمین همایش بین‌المللی حقوق بشر امریکایی روز چهارشنبه همزمان با روز افشای حقوق بشر امریکایی برگزار شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه جایزه ملی و چهارمین همایش بین‌المللی حقوق بشر امریکایی با حضور باشکوه مسئولان، هنرمندان، اساتید و دانشجویان و طلاب با معرفی برگزیدگان جایزه ملی در گرایش‌های مختلف به کار خود در این مرحله پایان داد. در این مراسم رونمایی از کتاب سه جلدی دروغ قرن ۲۱ (منتخب آثار هنری و پژوهشی سه دوره جشنواره) به همراه گزارش مجموعه فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در مقابله با اقدامات امریکا با حضور دکتر علی بهادری (رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه) و دکتر ملک‌شاهی (رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی) همراه با بیان مصادیق نقض حقوق بشر توسط امریکا به انجام رسید.
در گرایش حقوقی دکتر احمد اصانلو (قاضی نمونه دادگستری)، گرایش تولیدات هنری آقای محمدحسین نیرومند (کاریکاتوریست و گرافیست)، گرایش تولیدات تلویزیونی استاد نادر طالب‌زاده و گرایش رسانه‌ای استاد بیژن نوباوه به عنوان برگزیدگان جایزه ملی افشای حقوق بشر امریکایی معرفی و تقدیر شدند. همچنین در هر یک از این گرایش‌ها برگزیدگان جوان نیز تقدیر شدند از جمله محمدمهدی سیار در گرایش هنری (شاعر) و وحید فرجی در گرایش تولیدات تلویزیونی (مستندساز). در نهایت گروه‌ها و فعالان مردمی در زمینه افشای حقوق بشر امریکایی از جمله بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) با نمایندگی محمدجواد هاشمی‌نژاد و مؤسسه مردم نهاد جوانان عهدنو با نمایندگی آقایان سجاد خدری و جواد حاجی‌پور نیز با انتخاب کارگروه ویژه این بخش معرفی و تقدیر شدند. در پایان این مراسم جوایز برگزیدگان فراخوان هنری طوفان شن (برگزار شده توسط حوزه هنری خراسان جنوبی) اهدا شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار