کد خبر: 960530
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
مادر معتاد که نوزادش را به مبلغ ۷‌میلیون تومان فروخته بود، پیش از ترخیص از بیمارستانی در جنوب تهران گریخت و خریدار طفل به دام پلیس افتاد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، یکی از روز‌های پایانی هفته گذشته زن جوانی به تنهایی برای وضع حمل به بیمارستانی در جنوب تهران مراجعه کرد. پزشکان بعد از بررسی وضعیت این زن متوجه شدند که او به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد.
زن جوان، اما تحت درمان قرار گرفت و سرانجام وضع حمل کرد. پزشکان در جریان بررسی وضعیت طفل، اما متوجه شدند که نوزاد به علت اعتیاد شدید مادر به مصرف مواد مخدر، دچار نارسایی شدید تنفسی است که به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. در حالی که تلاش‌های پزشکی در جریان بود، دو مرد جوان با در دست داشتن دفترچه بیمه زن جوان خودشان را خانواده وی معرفی کرده و گفتند که قصد ترخیص مادر و نوزاد را دارند. کارکنان بیمارستان، اما در بررسی دفترچه بیمه متوجه شدند که عکس روی دفترچه به طرز ماهرانه‌ای با عکس دیگری جایگزین شده‌است.
آن‌ها وقتی به اتاق مادران مراجعه کردند متوجه شدند که زن جوان بدون اطلاع، بیمارستان را ترک کرده‌است، بنابراین به ماجرا مظنون شدند و پلیس را با خبر کردند. با حضور مأموران، دو مرد جوان که خود را از بستگان مادر و نوزاد معرفی کرده بودند، بازداشت شدند. یکی از آن‌ها که فریدون نام داشت در توضیح ماجرا گفت: من مدتی قبل با زن و مردی آشنا شدم که گفتند، می‌توانند برایم بچه‌ای به قیمت ۷‌میلیون تومان بخرند. بعد از توافق اولیه آن زن، من را همراه این مرد به بیمارستان فرستاد تا کار‌های ترخیص مادر و نوزاد را انجام دهیم که بازداشت شدیم. البته من ۷‌میلیون تومان را به این مرد پرداخت کرده‌ام.
سرهنگ رضا جنتی، فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: تحقیقات بیشتر در این باره از دو متهم بازداشت شده در جریان است. براساس این گزارش دو روز قبل هم زنی که به عنوان دلال فروش نوزادان فعالیت می‌کرد در یکی از بیمارستان‌های تهران بازداشت شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار