کد خبر: 959987
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع پیکر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس:
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: آینده از آن پولداران، زراندوزان، رابطه‌داران، قدرت داران و استکبار نیست و مفسدان در آن هیچ جایی ندارند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس با تسلیت شهادت امام صادق (ص) اظهار کرد: حق شناسی از این شهدا قدرشناسی از آن‌ها است.

وی افزود: امام صادق (ع) می‌فرمایند افرادی که در مسیر دانش هستند باید خداشناسی، دین شناسی، شناخت ایمان، عمل صالح، پیمودن راه و شناخت جامعه و آسیب‌هایی که زندگی انسان را تهدید می‌کنند بشناسند و شهدا این موارد را به خوبی می‌شناختند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه شهدای ما مظهر زمان شناسی هستند، تصریح کرد: شهدا هم دشمن شناس بودند و هم دشمن ستیز؛ دشمن ستیزی با دشمن شناسی متفاوت است؛ این شهدا به ما درس دشمن شناسی و دشمن ستیزی می‌دهند.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: آنچه امروز در جامعه است از خون شهدا و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی و زمان شناسی شاخص اصلی شهدا است، گفت: بدانیم و بدانید، خدا از خون شهدا نمی‌گذرد. این کشور نهالش بر خون شهیدان است.

رئیس قوه قضائیه افزود: دیروز میدان مرز‌های جنوب و غرب بود امروز انچه که جمهوری اسلامی ایران به عنوان امتداد راهبردی تعریف کرده یمن، کشور‌های منطقه و کشور‌های آفریقایی و بسیاری از کشور‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد: بدانیم و بدانید، خدا از خون شهدا نمی‌گذرد. این کشور نهالش بر خون شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه پیام شهدا، پیام عزت، ایستادگی و مقاومت است، گفت: آینده کشور روشن و خون شهیدان امید آفرین است.

رئیس قوه قضائیه افزود: شهدا به فرمان امام راحل به میدان آمدند و دشمن را شکست دادند و ما امروز آثار خون شهدا را می‌بینیم و آثار خون شهدا قابل رویت و رصد است.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور ما زمانی که شهدا به میدان جنگ رفتند روشن بود و امروز هم وضعیت ما در منطقه روشن است، تصریح کرد: امروز ما در همه عرصه‌ها و میدان‌ها برتری داریم و برتری با جمهوری اسلامی ایران است.

ببینید؛ تصاویر تشییع ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: دیروز شهدا از حق و دشمن ستیزی صحبت می‌کردند و امروز این پیام در تمام عامل منتشر شده است و هر جا سخن از حق است امتداد راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: شهدا به ما ایستادگی و مقاومت یاد دادند و نشان دادند آنچه که داریم در بستر مذاکره و تسلیم به دست نیامده است، بلکه عزت و افتخار امروز در پرتو مقاومت است.

رئیس قوه قضائیه گفت: راهبردی که مقام معظم رهبری تاکید کردند این است که ایستادگی کنیم و عقب نشینی نکنیم، اما بعضی‌ها در جامعه طوری قلم زده‌اند و حرف‌های دیگری می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری گفتند دست مبارکی که روی ماشه رفت و پهپاد آمریکایی را ساقط کرد، ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران تردیدی در مقاومت ندارد و در مقابل آمریکا و اسرائیل با تمام توان ایستادگی می‌کند و در این میدان پشیمان نمی‌شود.

رئیس قوه قضائیه افزود: به خودم به عنوان سرباز نظام و تمام مسئولان می‌گویم پیش از هر کاری در اقدامات خود به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم.

وی ادامه داد: شهدا در وصیت نامه‌های خود به مردم و تمام بازماندگان می‌گویند که بدانید ما برای خدا رفته‌ایم، به امر، ولی زمان خود رفته‌ایم تا ارزش‌های این نظام باقی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: شهدا با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا علم دین پایدار بماند و این پیام مشترک وصیت نامه تمام شهدا است.

وی گفت: شهدا پیام عزت و افتخار و ایستادگی و احساس مسئولیت، امر به معروف و نهی از بدی‌ها، زشتی‌ها و پلشتی‌ها دادند که از فرامین رهبری است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه شهدا به ما یاد دادند که ذلت نپذیرم و در هر شرایطی عزیز باشیم، بیان کرد: خداوند از خون شهدا نمی‌گذرد؛ خون شهدا به خون ثارالله متصل است و خداوند از خون امام حسین (ع) نمی‌گذرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: خون شهدا در مرز‌های جنوبی کشور به خون ثارالله متصل شده است و این خون در جریان و امتداد عاشورا حسینی و همه بدانند ممکن است که باطل جولانی داشته باشد، اما ماندگاری و ثبات ندارد و این وعده خدا است که ماندگاری عالم در مسیر حق است.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد::همه مسئولان نظام و مردم در همه عصر‌ها و نسل‌ها و همه دولت‌ها و مجلس‌ها می‌آیند و می‌روند، اما خدا از خون شهدا نمی‌گذرد.

وی افزود: این درخت انقلاب نهالش در خون شهدا است و با خون شهدا آبیاری شده است و همه افرادی که در این کشور ناخالصی دارند و یا ناخالصی را انتشار می‌دهند و القا می‌کنند بدانند که فکر و عمل ان‌ها ماندگاری ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: تردید ندارم آینده این کشور روشن است و خون شهدا ان چنان نظام را نگه داشته است که آینده کشور روشن است.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: آینده از آن پولداران و زراندوزان و رابطه‌داران و قدرت داران و استکبار نیست و مفسدان در آن هیچ جایی ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار