کد خبر: 957021
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» از عید فطر روی پرده می‌رود و تاکنون در سینما‌های خارج از شهر تهران، بیش از ۱۰هزار نفر نسبت به خرید بلیت این فیلم در نخستین روز اکرانش اقدام کرده‌اند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: ساخته تحسین‌شده نرگس آبیار برای نخستین روز اکران خود در سینما‌های خارج از تهران، بیش از ۱۱۲میلیون تومان بلیت فروشی داشته که بیشترین سهم (با ۴۷ میلیون تومان) از آن سینما‌های مشهد است.
طبق اعلام سامانه فروش سینمای ایران، بالغ بر ۱۰هزار نفر به تماشای «شبی که ماه کامل شد» در ۲۱ سینمای خارج از شهر تهران می‌نشینند که سیتی سنتر اصفهان با فروش هزارو ۹۴۵ بلیت در رتبه نخست قرار دارد، پردیس سینمایی اطلس مشهد با فروش هزارو ۳۶۸ بلیت در رتبه دوم و پردیس ویلاژ توریست مشهد با هزارو ۴۵ مخاطب در رتبه سوم قرار دارد.
بلیت‌فروشی «شبی که ماه کامل شد» در تهران از طریق سینماتیکت انجام می‌شود و علاوه بر سینما استقلال (به عنوان سرگروه)، پردیس سینمایی کوروش و سینما جوان تهران هم این فیلم را در ۱۵خرداد نمایش می‌دهند. هنوز آماری از میزان پیش‌فروش «شبی که ماه کامل شد» در تهران منتشر نشده است. آخرین ساخته نرگس آبیار در سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر خوش درخشید و شش سیمرغ بلورین از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگران نقش اول زن و مرد را دریافت کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار