کد خبر: 956864
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
مرضیه هاشمی:
مجری شبکه «پرس. تی. وی» سردمداران امریکا را ناآگاه دانست و گفت: امروز یک جنگ روانی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و هر روز از جنگ نظامی حرف می‌زنند، در حالی که آن‌ها نفهمیده‌اند مردم ایران که به اهل بیت (ع) اعتقاد دارند، چه کسانی هستند.
زهره زمانی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» مرضیه هاشمی خبرنگار و گوینده مسلمان امریکایی‌الاصل شبکه تلویزیونی «پرس. تی. وی»، اظهار داشت: من با اینکه یک امریکایی هستم و به ظاهر باید علیه کشور خود حرفی نزنم، اما به عنوان یک مسلمان شیعه وظیفه‌ام بیان حقایق است، واقعیت این است که سردمداران امریکایی نمی‌خواهند اسلام باشد و آن‌ها به‌دنبال نابودی جمهوری اسلامی هستند.
وی با اشاره به ماجرای مسلمان شدن خود، بیان داشت: با اینکه امروز مشغله زیادی داشتم، اما زمانی که با من تماس گرفتند تا در این مراسم شرکت کنم، به خود گفتم که باید بروم چراکه مسلمان شدن من به برکت همین انقلابی است که شهدا به خاطر آن شهید شدند و امام خمینی (ره) آن را رهبری کرد.
هاشمی در مورد جایگاه شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها گفت: کسی که شهید می‌شود برای اسلام شهید شده است، البته به طور پیش فرض وقتی ما در مورد شهید صحبت می‌کنیم یک مرد در ذهن‌مان نقش می‌بندد در حالی که وظیفه سنگین تربیت فرزند و صبر بر شهادت را مادران و همسران شهدا بر عهده دارند، بنابراین جایگاه آنان نیز بسیار رفیع است.
این مسلمان امریکایی، سردمداران امریکا را ناآگاه دانست و عنوان کرد: امروز یک جنگ روانی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و هر روز از جنگ نظامی حرف می‌زنند، در حالی که آن‌ها نفهمیده‌اند مردم ایران که به اهل‌بیت (ع) اعتقاد دارند، چه کسانی هستند.
مجری شبکه پرس. تی. وی از برنامه ۴۰ساله امریکایی‌ها برای نظام جمهوری اسلامی سخن گفت و ادامه داد: آن‌ها از ۴۰سال پیش تاکنون درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی هستند، در حالی که این را درک می‌کنند ملتی که اهل‌بیت (ع) و امیر مؤمنان (ع) را دارد، از چیزی نمی‌ترسد و این همان نکته‌ای است که در جمله تاریخی «ما تا آخرین نفس ایستاده‌ایم» امام خمینی (ره) متجلی شده است. هاشمی که خود به عنوان یک شهروند امریکایی با بازداشت غیرقانونی‌اش، حقوق بشر واقعی ایالات متحده را لمس کرده است، از کسانی که می‌گویند چرا این قدر سختی می‌کشیم در حالی که می‌توانیم با امریکا کنار بیاییم انتقاد و تأکید کرد: اگر تحلیل داشته باشیم، از خود می‌پرسیم که آن‌ها کجا را درست کرده‌اند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار