کد خبر: 956672
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
در حالی که صبح امروز پرویز بهرام درگذشت، اواخر اردیبهشت ماه امسال بود که همسر و فرزند پرویز بهرام از عدم توجه لازم مسئولین به هنرمندان پیشکسوت انتقاد کرده بودند.

سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: صبح امروز (دوشنبه ۶ خرداد ۹۸) پرویز بهرام پس از سال‌ها تحمل بیماری صبح امروز در منزلش دار فانی را وداع گفت.

پرویز بهرام از صداهای ماندگار سینما و تلویزیون به شمار می‌رفت. اواخر اردیبهشت ماه بود که این دوبلور پیشکسوت در بستر بیماری به سرمی‌برد. همان روزها بود که آرش بهرام، فرزند این دوبلور معروف از وضعیت بی‌توجهی مسئولان به پرویز بهرام انتقاد کرده و تسنیم گفته بود: «به خاطر غربت پدرم سکوت کردم که اگر ایشان هوشیاری کامل داشتند هم نمی‌گذاشتند درباره بیماری و مشکلات‌شان صحبتی مطرح شود. ما هیچ‌وقت دست‌مان را جلوی کسی دراز نکردیم و نمی‌کنیم اما انتظار داریم مسئولین به هنرمندان پیشکسوت توجه کنند.»

وی با اشاره به اینکه هنوز مسئولین به عیادت پدرم نیامدند، تأکید کرده بود: «هیچ‌کدام از مسئولین نیامدند، حتماً درگیری‌های خودشان را دارند. هنرمندان می‌آیند ولی ما انتظار کمک از دوستان پدر نداریم. ایشان 50 سال است که برای صداوسیما زحمت کشیده‌اند.»

حالا پرویز بهرام درگذشته و مسئولانی که هنگام بیماری این دوبلور پیشکسوت حضور نداشتند باید بر سر مزار او بیایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار