کد خبر: 954775
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان:
این برنامه که با هدف ارتقاء سطح سلامت اجتماعی شهروندان پیش بینی شده، فرصتی برای حضور، همکاری و تعامل بین تمام علاقه مندان به حوزه سلامت است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به گفته معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای اجرای این برنامه از تمام کسانی که در حوزه سلامت فعال هستند اعم از دستگاها و ادارات دولتی و سازمان های مردم نهاد دعوت شده تا در این برنامه حضور پیدا کنند .

رشیدی ادامه داد: سلامت اجتماعی  و شهروندی حقی همگانی است و همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی در کنار یکدیگر باید پاسخگوی این نیاز شهروندان باشند. از این رو معاونت اجتماعی سازمان تصمیم گرفت این برنامه را در راستای تامین بخشی از این نیاز اجرایی سازد .

او درباره بخش های مختلف این برنامه گفت: در بخش اصلی این ویژه برنامه ، برنامه ای میدانی هر شب با اجرای برنامه های متنوع در قالب استندآپ کمدی ، موسیقی و اجرای نمایش با محوریت موضوع سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی پذیرای شهروندان خواهد بود و در بخش جانبی آن نیز در سیری نمایشگاهی ، غرفه های نمایشگاهی متعددی طراحی و اجرا شده که هر کدام با هدف توسعه و بهبود سطح سلامت اجتماعی شهروندان به ارائه خدمت خواهند پرداخت .

به گفته رشیدی تمامی غرفه های نمایشگاهی با همکاری دستگاهها و سازمان های مردم نهاد بر پا شده و معاونت بهداشت استان ، سازمان بهزیستی ، کمیته امداد ، اورژانس و سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شکل گیری این ویژه برنامه حضوری پر رنگ خواهند داشت .

وی ادامه داد :  هدف از اجرای این برنامه آن است که شهروندان به صورت مستقیم با موضوعات مرتبط با حوزه سلامت اجتماعی آشنا شده و تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده نیز دارای پیام‌هایی سلامت محور خواهند بود .

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به بازخورد خوبی که سال گذشته از این برنامه گرفته شد امسال نیز این برنامه برگزار می‌شود گفت: سعی کردیم حوزه هایی که سال گذشته حضور کم رنگی داشتند امسال پررنگ تر شوند و همچنین موضوع سلامت اجتماعی و پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی نیز به طور ویژه مد نظر قرار گرفته است .

گفتنی است این برنامه از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در باغ غدیر برگزار می شود. غرفه ها نیز از ساعت ۷ شب و برنامه اصلی نیز از ساعت ۹ تا ۱۱ شب پذیرای شهروندان هستند. ورود برای همه علاقه مندان آزاد خواهد بود .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر