کد خبر: 953239
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
معاون سیما:
معاون سیما گفت: «برادرجان» قصه پرکششی دارد و امیدواریم در رمضان امسال پربیننده شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: مرتضی میرباقری پس از بازدید از پشت صحنه سریال رمضانی برادرجان، در خصوص این مجموعه و سریال‌های رسانه ملی در ماه رمضان به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: رسانه ملی همواره برای ماه مبارک رمضان تدارک ویژه‌ای دارد. این تدارک در ساختار‌های مختلف برنامه‌سازی انجام می‌گیرد.
وی افزود: سریال «برادر جان» هم که برای پخش رمضانی شبکه ۳ در نظر گرفته شده، یک ملودرام اجتماعی است؛ قصه‌ای که در آن بحث حق‌الناس مطرح می‌شود و با فضای ماه مبارک رمضان همخوانی دارد. نویسنده این اثر سعید نعمت‌الله و تهیه‌کننده آن محمدرضا شفیعی و آقای آهنج (کارگردان) همه از افراد شاخص و خبره در کارشان هستند که آثار قابل اعتنایی را هم تولید کرده‌اند.
میرباقری درباره ترکیب بازیگران این مجموعه هم گفت: این سریال از عوامل ممتازی برخوردار است؛ از علی نصیریان گرفته تا حسام منظور که شاهد درخشش او در سریال بانوی عمارت بودیم. ترکیب بازیگران و فیلمنامه قوی این اثر ما را امیدوار می‌کند که شاهد یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های ماه مبارک رمضان باشیم. بخش عمده‌ای از این سریال تصویربرداری و تدوین شده است، قصه بسیار پرکششی دارد و مخاطب می‌تواند با آن همذات‌پنداری کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار