کد خبر: 953071
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
رئیس پلیس فتای استان همدان درباره اظهارنظرات مبنی بر نظارت بر اینستاگرام قاتل طلبه همدانی توضیحاتی را ارائه داد.
جوان آنلاین: سرهنگ سرخوش، رییس پلیس فتای استان همدان درباره انتشار تصاویری در صفحه شخصی اینستاگرام قاتل روحانی کشته شده در همدان گفت: این تصاویر پس از ارتکاب به قتل بارگذاری شده و پیش از آن هیچگونه پُست مهم مجرمانه‌ای در این صفحه منتشر نشده بود.

وی اضافه کرد: پس از قتل روحانی همدانی و انتشار تصاویری در این زمینه در اینستاگرام قاتل، برخی اقدام به اظهار نظر‌های غیرکارشناسانه در این زمینه کردند و برخی رسانه‌ها و جراید نیز با تمرکز بر روی این تصاویر ناآگانه آن‌ها را تحلیل کردند. لازم به ذکر است که این فرد تا هنگام وقوع قتل هیچگونه تصویری مبنی بر برنامه ریزی و قصد قتل بر روی صفحه اینستاگرام خود بارگذاری نکرده بود که مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: پس از بروز قتل روحانی همدانی، چند پست بر روی صفحه اینستاگرام قاتل بارگذاری شد، اما از ساعت ۱۲ و ۵۳ دقیقه روز گذشته هیچگونه ورودی از سوی ادمین، همکاران احتمالی و گردانندگان این صفحه صورت نگرفته است. کارشناسان این مجموعه فضای مجازی را به صورت دقیق رصد و با عوامل این قبیل اقدام‌های مجرمانه و خرابکارانه با جدیت برخورد می‌کنند. وی همچنین از شهروندان خواست تا مطالب مرتبط با این حوزه را از طریق گفت و گوی‌های کارشناسان این حوزه جویا شوند.

در تاریخ ۲۷ آوریل سرنشین یک خودروی سواری ۲۰۶ در محله "آخوند" همدان با شلیک دو گلوله به سمت یک روحانی ۴۶ ساله به نام "مصطفی قاسمی" او را به قتل رساند. این روحانی در دم جان خود را از دست می‌دهد و ضارب با سرعت از محل حادثه متواری می‌شود. پس از قتل این روحانی، شخصی به نام بهروز حاجیلویی، در صفحه اینستاگرام خود مسئولیت این قتل را بر عهده می‌گیرد. او همچنین در صفحه اینستاگرامی خود تصاویری متعدد از شلیک با اسلحه‌های متفاوت قرار داده و از تمایلش برای کشتن دیگران نوشته بود. قاتل در ۲۸ آوریل در درگیری با ماموران انتظامی ایران کشته شد.
منبع: ایرنا
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار