کد خبر: 949698
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سریال «نفوذ» از توقف فیلمبرداری این سریال خبر داد
تهیه‌کننده سریال «نفوذ» ضمن گلایه از رفتار مدیران سیما با این سریال استراتژیک مدعی شد که الان مدتی است سریال تلویزیونی «نفوذ» متوقف شده و مدیران سیما وقت نمی‌گذارند تا مشکل یک اثر انقلابی در تلویزیون حل شود.
سيدمرتضی ذاكر
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب با نام «خط تماس» روی آنتن شبکه یک سیما رفت ولی این سریال ۴۰ قسمتی است و تصویربرداری آن متوقف شده که گلایه محسن علی‌اکبری و جواد شمقدری را به دنبال داشته است. علی‌اکبری در مقام تهیه‌کننده این سریال به تسنیم گفت: «نفوذ» یک سریال ۴۰ قسمتی است و چهار ماه از تصویربرداری ما باقی مانده، اما به دلیل مشکلات مالی کار متوقف شده است. درخواست یک جلسه برای رفع مشکلات با معاون سیما داشته‌ایم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. منتظریم ببینیم که دست‌اندرکاران امر چه زمانی وقت آزاد پیدا می‌کنند تا برای انقلاب و سوژه تسخیر لانه جاسوسی وقت بگذارند! «نفوذ» تنها سریالی است که مستقیماً به انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی امریکا پرداخته است.
وی افزود: اگر وقفه‌مان به سال دیگر برسد ادامه کار سخت خواهد شد. شاید خود من در وهله اول استعفا کنم، مدیران باید پروژه استراتژیک سازمان صداوسیما را مساعد کنند، برخی که مدعی انقلابی‌گری هستند و از این سوژه‌ها استقبال می‌کنند شایسته است حمایت‌های لازم را انجام دهند تا این پروژه به سرمنزل برسد. ما از معاون سیما انتظار داشتیم در طول این ۵/۱ سال که ما مشغول کار هستیم یک بار سر پروژه می‌آمدند یا حداقل یک تماس برقرار می‌کردند. ولیکن رئیس سازمان صداوسیما سر صحنه آمدند و این بازدید باعث شد تا ۱۰ قسمت از «نفوذ» روی آنتن برود. امیدواریم هرچه زودتر مشکلات حل شود تا ۴۰ قسمت «نفوذ» آماده نمایش شود.
علی‌اکبری در پاسخ به این سؤال که چرا سریال‌ها برای مخاطب امروز نوستالژی بشوند، تأکید کرد: خوشبختانه هنرمند و سوژه به اندازه کافی داریم، اما ارتباط مدیران با هنرمندان بسیار ضعیف شده است، شاید یکی از دلایل اصلی نرسیدن به نتیجه سوژه‌های آثار تلویزیونی همین نکته باشد. مدیری که هیچ شبکه تلویزیونی را نمی‌بیند قطعاً نمی‌داند باید با فیلمساز چه برخوردی داشته باشد یا از هنرمند چه اثری را مطالبه کند. پیش از این تعاملات با مدیران بهتر بود و حتی خودشان مستقیماً با تهیه‌کنندگان تماس داشتند. متأسفانه یکی از مدیران رسانه ملی با من تماس نگرفت و درباره ۱۰ قسمت «خط تماس» صحبتی انجام دهد. برخی از مدیران هم گفتند وقت نکردیم این سریال را ببینیم، در جشنواره فیلم فجر فیلم نگاه می‌کردیم! حتی ناظر کیفی هم فیلم را ندیده بود و از من خواست ۱۰ قسمت را روی دی‌وی‌دی بریزم. قطعاً با این نوع رفتارها، برای من و امثال من چه روحیه و انگیزه‌ای برای کار می‌ماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار