کد خبر: 945801
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
برای حضور در مسابقات چلنج پلاس عمان و پلاتینیوم قطر
مسابقات «چلنج پلاس» عمان و مسابقات پلاتینیوم قطر در حالی یک ماه دیگر در عمان و قطر برگزار می‌شود که اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به دلیل در پیش بودن پلی‎آف لیگ برتر و اردو‌های باشگاهی، با تاخیر آغاز می‎شود. ضمن اینکه مسابقات قهرمانی جهان اول تا هشتم اردیبهشت ماه در بوداپست برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در چهار بخش تیمی، انفرادی، دوبل و میکس دوبل پیگیری می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفت و گو با "جوان آنلاین"درباره شرایط تیم ملی گفت: ملی پوشان فعلا در اختیار باشگاه‌ها هستند، چون مسابقات باشگاهی و مرحله پلی اف را پیش رو دارند و از آنجا که خود باشگاه‌ها، ملی پوشان را به اردو برده‌اند فعلا نیازی به من نبود، اما طبق برنامه ریزی قرار است تا بعد از مسابقات اردویی را بعد از مسابقات باشگاهیو پلی آف برگزار کنیم. البته ما پیش از این هم مقرر کرده بودیم که اردویی را اواسط بهمن ماه برگزار کنیم که متاسفانه همان طور که گفتم بنا بر دلایلی منتفی شد. پلی آف لیگ تنیس روی میز برای تعیین رده بندی نهایی تیم‌های شرکت کننده طی روز‌های ۱۰ تا ۱۴ اسفندماه برگزار می‌شود. پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعدپدافند خاتم الانبیا و دانشگاه آزاد برگزارکننده این مرحله از مسابقات هستند. تا آنجا که اطلاع دارم پیش از آغاز این مرحله از مسابقات، تیم پتروشیمی از اول اسفندماه و به مدت یک هفته در اردوی آماده سازی خواهد بود.
لطف الله نسبی: اردو تیم ملی تنیس بعد از تعیین قهرمان لیگ برگزار می‌شودوی افزود:قرار است با توجه به عملکرد و موقعیت بازیکنان در بازی‌های آسیایی و رنکینگ جهانی، یعنی سطح بازیکنان ملی پوش که در مسابقات کسب کرده‌اند و همچنین مجموع نتایج به دست آمده ما در پنج مرحله مسابقات تور ایرانی بزرگسالان، ترکیب تیم ملی با معرفی نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و میعاد لطفی نهایی کردیم.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در ادامه اظهار داشت:تیم ملی تنیس روی میز اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد. از مجموع چهار پینگ پنگ باز اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان، نیما عالمیان در لیگ فرانسه مشغول است. نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی پیگیر تمرینات باشگاهی خود با پتروشیمی هستند و میعاد لطفی هم چنین شرایطی را با تیم دانشگاه آزاد دارد. به همین خاطر به خاطر این شرایط و درگیری باشگاهی که ملی پوشان تنیس روی میز با آن مواجه هستند، برگزاری اردوی تیم ملی به بعد از لیگ برتر و اتمام این رقابت‌ها موکول شده است. ۱۴ اسفندماه زمان پایان لیگ است، اردوی تیم ملی چند روز بعد از این تاریخ آغاز خواهد شد و به طور مستمر ادامه دارد. انشاله بنا داریم در این اردو به نحو احسن استفاده ممکن را ببریم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات شویم. تمرینات ملی پوشان به صورت مستمر تا زمان اعزام به تورنمنت عمان و بعد از آن قطر ادامه خواهد داشت.
وی درباره مسابقات «چلنج پلاس» عمان گفت: این مسابقات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است این مسابقات از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین برگزار می‌شود. ضمن اینکه ما مسابقات پلاتینیوم قطر هم ۶ تا ۱۱ فروردین ماه برگزار می‌وشود را هم داریم که باید با حداگثر توان در آن ظاهر شویم.
جمیل لطف الله نسبی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از این دو رویداد، ما یک اردو تمرینی را در تهران پیگیری می‌کنیم و بعد از آن قرار است در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ فروردین ماه، نوشاد عالمیان و مهشید اشتری در کاپ آسیا که در ژاپن برگزار می‌شود حضور داشته باشند و در مسابقات حضور داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار