کد خبر: 945604
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
مسوول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کردستان:
مسوول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان گفت: 14 هزار دانش‌آموز کردستانی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.

محمدمیکاییل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌ فرهنگی و تربیتی راهیان نور، ۱۴ هزار نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه کردستان با شرکت در اردوی یک روزه از یادمان‌های دفاع مقدس استان بازدید کردند.

وی افزود: براساس اجرای مصوبات ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان و کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ۵۴۰۰ شهید مظلوم کردستان و به منظور آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه استان با فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای ایجاد تحکیم در پیوند عاطفی و روانی دانش‌آموزان با شهدای گرانقدر، اردوهای یک روزه به صورت درون شهری و مدرسه محور همزمان با آغاز جشن‌های چهل سالگی انقلاب برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه تعداد ۱۴ هزار نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول نواحی یک و دو سنندج و شهرستان‌های مریوان و بانه از تاریخ ۱۳ تا ۲۴ بهمن ۹۷ به یادمان‌های دفاع مقدس در شهر های سنندج، مریوان و بانه اعزام و از این اماکن بازدید کردند.

مسوول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کردستان اضافه کرد: این برنامه فرهنگی و تربیتی با همکاری سپاه بیت‌المقدس کردستان و آموزش و پرورش استان  کردستان برگزار شد و مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

احمدی اعلام کرد: علاوه بر بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس، در مسیر نیز برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان اجرا و مدیران و مربیان مدارس نیز دانش‌آموزان را همراهی کردند.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته بخش اعظمی از دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان در حرکتی پر شور به یادمان‌های دفاع مقدس در شمال غرب، غرب و جنوب اعزام شدند و امسال به منظور آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی شهدا، برنامه بازدید یک روزه دانش‌آموزان متوسطه اول از یادمان های درون شهری برنامه ریزی و در ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد.

انتهای پیام/2330/72

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر