کد خبر: 945037
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه بازی در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی تقابل علی کریمی و علی دایی است. سپاهان میهمان صنعت‌نفت است. نساجی مهمان دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : علی دایی در حالی به رشت سفر کرده ، به تازگی توسط داماش گیلان از گردونه جام حذفی کنار رفته است و بی شک با انگیزه زیادی برابر شاگردان علی کریمی دارند. قطعا تقابل کریمی و دایی به حساسیت این بازی افزوده و بایدمنتظر یک بازی زیبایی را شاهد باشیم. سایپا در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و در مقابل سپیدرود هم با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارد. سپیدرود در پایین جدول قرار دارد و می‌تواند یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر باشد. به همین دلیل شاگردان علی کریمی فارغ از حساسیت‌های بازی، به امتیازات این بازی خانگی نیاز مبرم دارند. گرچه سپیدرود حتی در صورت غلبه بر میهمانش هم نخواهد توانست از رده پانزدهم صعود کند، اما این امتیازات در روز‌های آتی می‌تواند چاره درد این تیم باشد.
در دیگر بازی در آبادان صنعت نفت از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی ابادان پذیرای سپاهان خواهد بود. سپاهان که در این فصل هنوز متحمل باختی نشده دوست ندارد در آبادان امتیازی را از دست بدهد برای همین بی شک بهترین بازی اش را ارائه خواهد کرد. سپاهان در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای فاصله گرفتن از حداقل یکی از دو رقیب اصلی خود یعنی پرسپولیس و پدیده باید در این بازی به پیروزی برسد. شاگردان پائولو بنتو هم با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و برای رسیدن به رتبه فصل پیش خود باید مقابل شاردان قلعه‌نویی امتیاز بگیرند.
در دیگر بازی در اصفهان، ذوب آهن میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود. این بازی از ساعت ۱۸/۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد. نساجی در این بازی مجید جلالی را روی نیمکت خود دارد و می‌خواهد تا اولین برد نیم فصل را کسب کند. ذوب‌آهن منصوریان که در نیم‌فصل نتوانست پیروزی‌ای را کسب کند حالا با اضافه شدن خلعتبری و اوساگوآنا می‌خواهد اولین ۳ امتیاز خود را با کسب کند. آخرین برد ذوب‌آهن به هفته پنجم برابر ماشین سازی برمی‌گردد. در طرف دیگر زمین هم نساجی ۴ بازی است که شکست نخورده و برای دل کندن از رده دهم نیاز به کسب امتیاز کامل این دیدار دارد.
اما دیروز از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر ۲ بازی انجام شد که دو تیم فولاد خوزستان و پارس جنوبی در جم به میدان رفتند که این دیدار بدون گل به پایان رسید. پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان تیم‌های رده ششم و هفتم جدول به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه پارس جنوبی ۲۰ امتیازی شد و فولاد ۱۹ امتیازی شد و هر دو تیم در همان رده‌های ششم و هفتم باقی ماندند. در دیگر بازی تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ماشین سازی تبریز با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.


برنامه بازی‌های امروز از هفته شانزدهم لیگ برتر
* سپیدرود رشت - سایپا ساعت ۱۵:۳۰
* صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان ساعت ۱۶
* ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران ساعت ۱۸:۱۵
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار