کد خبر: 944574
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری باشکوه جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسباب ناراحتی و عصبانیت دشمنان را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور اظهار کرد: با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده جشن 40 سالگی انقلاب را با مشارکت و همراهی مردم برگزار می‌کنیم و قرار است در این ایام برنامه‌های متنوع برگزار شود.

وی از تدارک بیش از 5 هزار و برنامه در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها از 12 بهمن ماه و با حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل آغاز شده و قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی استاندار اردبیل سپس افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل را شاهد بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی که توسط دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف برپا می‌شود در قالب 120 غرفه توانمندی این نهادها و ادارات را در معرض دید و نمایش می‌گذارد.

نظرپور بیان کرد: در تقارن این ایام با ایام فاطمیه سعی داریم تا حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را نیز نگهداریم و به همین خاطر محوریت برنامه‌ها فرهنگی، ارزشی و معنوی خواهد بود.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا به عنوان سرمایه‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی، تجلیل از پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس و دوران پیروزی انقلاب اسلامی را از برنامه‌های این دهه اعلام کرد و گفت: یادواره شهدای عملیات والفجر 8 و محلات وحدت بیستم بهمن در مسجد هاشمیه اردبیل و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: یادواره شهدای فصل زمستان شهرهای مختلف استان نیز به همین مناسبت برگزار خواهد شد تا پاسداشت ایثارگران را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد باشیم.

نظرپور به 4 سال مجاهدت در مسیر حفظ و اعتلای استقلال و آزادی این کشور، تبیین و تشریح مکتب امام و حرکت بر محور ولایتمداری و عزتمندی اشاره کرد و گفت: در این 40 سال جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ها الگوئی بوده تا افتخاری برای نسل امروز و آینده به شمار آید.

وی همچنین به برگزاری هنرواره ملی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این هنرواره که به صورت ملی و در رشته‌های مختلف فرهنگی – هنری برگزار می‌شود سعی دارد تا دستاوردهای 40 ساله انقلاب را نشان داده و حرکت خبیث عده‌ای را درر تطهیر رژیم پهلوی خنثی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به افتتاح‌های دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: به میمنت 40 سالگی انقلاب 553 طرح و پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بیش از 526 میلیارد تومان در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرپور از برگزاری برنامه‌های موسیقی سنتی ایران، جشنواره زمستان بیدار، رویدادهای فرهنگی و هنری متعدد، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی به همت بسیج و ارائه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در همه شهرستان‌ها و پخش از صداوسیما به شکل هنرمندانه خبر داد.

وی بیان کرد: در این ایام مبارک برپائی نمایشگاه صنایع دستی دانش‌آموزی، بانوان و بسیجیان، پیاده‌روی خانوادگی در همه شهرستان‌ها، برنامه میهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدا، برپائی ایستگاه‌های سلامت و پایش بیماران و همچنین برگزاری اردوهای جهادی را با هدف ویزیت بیماران و همچنین ویزیت و واکسیناسیون احشام و طیور در مناطق روستایی و عشایری شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نشست‌های جامعه کار و تلاش، نشست بانوان در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بانوان، برگزاری میزگردهای تخصصی در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دانشگاه‌ها شاهد خواهیم بود.

نظرپور از کاشت 40 نهال به مناسبت 40 سالگی انقلاب خبر داد و تصریح کرد: آزادی 40 نفر از زندانیان به مناسبت 40 سالگی انقلاب، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برنامه شاخص زمستان و لاله‌ها ویژه کودکان ونوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در این ایام مدنظر داریم.

وی محوریت 270 مسجد استان را در برگزاری برنامه‌های مختلف به همراه نشست و نقد 40 کتاب در قالب حلقه‌های تربیتی صالحین یادآور شد و اظهار کرد: در تقارن ایام فاطمیه با 40 سالگی انقلاب برنامه 40 مسجد 40 مراسم با محوریت کانون فرهنگی – هنری مساجد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: با برگزاری جشنواره بومی – محلی سعی داریم تا شادی و نشاط را در بین مردم در مناطق روستایی و شهری ترویج دهیم و در قالب جشنواره فیلم فجر نیز در سینما انقلاب اردبیل شاهد اکران بیش از 15 فیلم منتخب جشنواره سی و هفتم خواهیم بود.

نظرپور از برگزاری اجلاس استانی نماز در 17 بهمن ماه و در مصلی اردبیل خبر داد و بیان کرد: صعود سراسری زمستانی به سبلان نیز در گرامیداشت دهه فجر به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی گفت: همه این برنامه‌ها منجر به برگزاری باشکوه راهپیمائی 22 بهمن خواهد شد که در مسیر راهپیمائی غرفه‌های متعدد فرهنگی – هنری برپا شده و هموطنان با شعارهای انقلابی در صحنه خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان بیان کرد: سخنران راهپیمائی 22 بهمن در اردبیل معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه است تا در این روز مبارک دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای مردم به شایستگی تبیین و تشریح شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر