کد خبر: 944557
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
معاون فرهنگی حشد الشعبی:
معاون فرهنگی حشد الشعبی گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز داعش در ایران بود، به برکت مجاهدت های جوانان مدافع حرم داعش شکست خورده است.

هاشم الحیدری  در اختتامیه جشنواره فرهنگ و هنر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز با بیان اینکه امید قدس لبنان و سوریه و ولایت است، این ولایت باید حفظ شود. همه باید از ولایت تبعیت کنند.

وی با اشاره به اینکه این ولایت را فقط با گرانی و ارز نباید نگاه کرد، ادامه داد: ما از مردم ایران تشکر می‌کنیم چون شما امام خمینی را به حاکمیت رساندید و رهایش نکردید و این جبهه امروز بسیار بزرگ است.

الحیدری با تاکید بر اینکه امروز خون شهید همت ‌ها و شهید باکری‌ها به هدر نرفته است، گفت: وقتی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در بصره و کاخ صدام هزاران عراقی شرکت می کنند این پیام های زیادی دارد، خون شهدا به هدر نرفته است. این انقلاب انصارالله است که صدها هزار جوان عاشق رهبری دارد.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه تنها برای جمهوری اسلامی نیست بلکه ولایت فقیه برای سید حسن نصرالله، حشدالشعبی و انصارالله و مردم یمن است، گفت: انقلاب از مدرسه فیضیه شروع شد و امروز تا نیجریه،  عراق،  حجاز،  بحرین و سوریه کشیده شده است.

معاون فرهنگی حشدالشعبی با اشاره به گروهک تروریستی داعش گفت: داعش وقتی وارد موصل شد، مدافعان حرم نجف و کربلا را حفظ کردند.

وی با تاکید بر اینکه این امنیت با گفتگو محقق نمی ‌شود بلکه با خون محقق می‌ شود، گفت: ما در عراق و سوریه داعش را دیدیم و اگر مدافعان حرم نبودند نه تنها حرم امامان، عراق و سوریه بلکه داعش در تبریز بود. داعش شوخی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر