کد خبر: 944363
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی ایران را حلقه اتصال بین واقعه عاشورا و مهدویت دانست و بر ضرورت انتقال باور‌های عاشورایی انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ سید شهاب‌الدین حسینی در مراسم طلایه‌داران فاطمی با اشاره به هجمه‌های زیاد دشمنان به انقلاب اسلامی در طول 40 سال اظهار داشت: تنها دلیل دشمنی سردمداران استکبار با جمهوری اسلامی ایران، سرچشمه گیری انقلاب از مکتب اسلام ناب عاشورایی است.
وی عدم موفقیت انقلاب‌های دیگر، مانند انقلاب الجزایر، را تفاوت در اهداف و آرمان‌های آن ها دانست و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب قرآن و اهل‌بیت است و اهداف و آرمان‌های آن نیز مطابق با دستورات اسلام است.
حسینی افزود: انقلاب این کشورها در حالی محدود به اهداف مادی و رفاه گرایی هستند که مردم ایران در شرایط بحران اقتصادی کنونی همچنان ‌پای آرمان‌ها و باورهای انقلابی خود ایستاده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: گرامیداشت انقلاب فقط چراغانی کوچه‌ها، و پخش شیرینی نیست، بلکه هدف از برگزاری جشن‌های دهه فجر، تجدید حیات باورها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
حسینی همچنین با اشاره‌ به دستاوردهای انقلاب اسلامی،اظهار داشت: در صورت مقایسه رژیم طاغوت و انقلاب اسلامی، متوجه دستاوردهای عظیم در عرصه‌ سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری و همه عرصه‌ها خواهید شد.
وی افزود: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهل سال عمر شکوهمند آن می‌توان به پیشرفت‌های نظامی‌، استقلال، تشکل‌های انقلابی مانند جهاد سازندگی و ایجاد عدالت اجتماعی اشاره کرد.
حسینی مردم سالاری دینی را از مهم ترین دسستاوردهای انقلاب دانست و گفت: عزت بین‌المللی و آزادی معنوی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی شهدا را از اساسی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی خواند و افزود: به برکت خون پاک شهداست که هم‌اکنون انقلاب اسلامی ایران در حال حرکت به‌سوی قله آرمانی خود، یعنی مهدویت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر