کد خبر: 944320
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از برگزاری ۲۰۰۰ برنامه در قالب ۶۳ عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته نیرو‌های مسلح آذربایجان‌غربی و بسیج در استان خبرداد.

سرهنگ تقی نجمی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج در دهه فجر، اظهار داشت: ۶۳ عنوان برنامه و بیش از ۲ هزار مورد برنامه طی ایام الله دهه فجر توسط کمیته نیروهای مسلح ستاد گرامیداشت استان برگزار می شود.

وی، با اشاره به برخی از این برنامه ها افزود: ۱۲ بهمن؛ رژه موتورسواران نیروهای مسلح استان در سطح شهرهای مختلف استان برگزار و در ارومیه این رژه از باغ رضوان به سمت میدان انقلاب و مراسم ویژه روز ورود امام راحل به میهن همزمان با موزیک در مرکز استان خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ابراز کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در قالب نمایشگاه دهه فجر، شرکت بسیجیان در نماز جمعه سراسر استان و دیدار فرماندهان با ائمه جمعه از جمله برنامه های روز ۱۲ بهمن به عنوان اولین روز از دهه مبارک فجر است.

نجمی، تاکید کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، ویزیت رایگان و ارایه خدمات پزشکی در مراکز درمانی، برگزاری همایش وحدت در مرکز استان، نورافشانی و ندای بانگ الله اکبر از دیگر برنامه های کمیته بسیج است.

وی، در خصوص فعالیت های کمیته بسیج ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزاری نشست های نهضت روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب در ایام دهه فجر، بیان کرد: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی یک هزار و ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در آذربایجان غربی آغاز می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، افزود: ۱۰۰۰ باب خانه محروم با مشارکت کمیته امداد در دست ساخت است که ۴۰ مورد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت نمادین افتتاح می شود.

نجمی، گفت: افتتاح چندین مورد سالن ورزشی و پایگاه مقاومت، دیدار با خانواده شهدا و در نهایت حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کمیته نیروهای مسلح است و لزوم انعکاس گسترده در رسانه و فضای مجازی اهمیت این امر را هرچه بیشتر نمایان می کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر