کد خبر: 940078
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
برای اولین بار با افتتاح فیبرنوری خانگی در روستاهای سمنان صورت گرفت:
مدیر مخابرات منطقه سمنان از دلازیان، محمود آباد و حسن‌آباد در کویرهای جنوب سمنان به عنوان نخستین روستاهای متصل به شبکه فیبرنوری خانگی در این استان نام برد .

مجید دارائی در آیین افتتاح این پروژه که با حضور نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سمنان برگزار شد اظهار کرد: شبکه فیبرنوری خانگی (FTTH) از امروز به روستاهای استان سمنان رسید و در مراسمی با حضور مسئولان، روستاهای دلازیان، محمودآباد و حسن‌آباد سمنان، به عنوان نخستین روستاهای این استان به شبکه فیبرنوری خانگی متصل شدند .

مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به خدمات ارتباطی ارائه شده در بیشتر نقاط شهری و روستایی این استان، گزارشی از خدمات ارائه شده به روستاهای استان سمنان ارائه و اضافه کرد: مخابرات منطقه سمنان با اجرای 15 کیلومتر کابل‌کشی فیبرنوری بین روستایی و 5 کیلومتر کابل‌کشی داخل روستا، روستاهای دلازیان، محمودآباد و حسن‌آباد سمنان را به شبکه فیبرنوری مجهز کرد .

دارائی افزود: با اجرای این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان انجام شد، بستر مناسب برای برقراری ارتباط تلفن ثابت و دیتا برای بیش از یک هزار خانوار در این مناطق فراهم شد .

وی با اشاره به اینکه تجهیز روستا به شبکه فیبرنوری خانگی برای اولین بار در استان سمنان صورت گرفت، اضافه کرد: اهالی روستاهای دلازیان، محمودآباد و حسن‌آباد سمنان خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت را بر بستر فیبرنوری دریافت خواهند کرد .

مدیر مخابرات منطقه سمنان هدف از اجرای این پروژه را هوشمندسازی روستاها عنوان و اعلام آمادگی کرد: تلفن ثابت به قیمت پایه و اینترنت پرسرعت مخابرات با کیفیت عالی و بصورت اقساط و با قیمت متعادل در اختیار اهالی این سه روستا قرار خواهد گرفت .

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با اشاره به گستردگی خدمات مخابرات منطقه سمنان در این استان، از کمیت و کیفیت این خدمات ابراز رضایت و از تلاش‌های مدیر و مجموعه مخابرات استان سمنان تجلیل کرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار