کد خبر: 1188987
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
معاون مخابرات منطقه سمنان خبر داد:
معاون مخابرات منطقه سمنان گفت: حدود هشت هزار خانوار در استان سمنان به شبکه فیبرنوری متصل هستند.
مرتضی داودی

به گزارش جوان ،مرتضی مثبت‌شاهجویی با اشاره به اتصال حدود هشت هزار خانوار در استان سمنان به شبکه فیبرنوری گفت: توسعه شبکه فیبرنوری در استان سمنان در مقایسه با کلان‌شهرهای کشور فاصله‌ای بیش از سه برابر دارد.

معاون مخابرات منطقه سمنان در ادامه افزود: در استان سمنان حدود ۲۱۵ هزار خانوار ساکن هستند که از این تعداد برای ۸۰ هزار خانوار بسترسازی اتصال به شبکه فیبرنوری فراهم شده است.

وی از اجرای طرح اتصال نقطه‌ای به فیبرنوری از حدود سه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در یک خیابان و یا حتی مجتمع و یا منزل مسکونی اگر بسترسازی فیبرنوری در آن منطقه انجام‌گرفته باشد امکان اتصال وجود دارد.

مثبت‌شاهجویی دررابطه‌ با دکل‌های مخابراتی همراه اول در سطح شهر عنوان کرد: تمام دکل‌های مخابراتی دارای مجوز از سازمان انرژی اتمی هستند و میزان تشعشعات آنها نیز در حد استانداردهای تعیین شده است و از طرفی دیگر امکان جمع‌آوری آنها به یک نقطه و برقراری ارتباط باتوجه‌به ساختار سلولار تلفن‌های همراه وجود ندارد.

شاهجویی همچنین از حل معضل ساکنین شهر رضوان نسبت به قطعی تلفن هنگام قطع برق خبر داد و افزود: با تجهیز مخابرات شهر رضوان به موتوربرق و باتری برق خوشبختانه مشکل تلفن ثابت و اینترنت ثابت مرتفع شده و طی چند روز آینده با تقویت ظرفیت باتری اتصال تلفن همراه در زمان قطعی برق نیز حل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار