کد خبر: 939926
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
اسمعیل پور خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در آذرماه سالجاری، تعداد 28 موردآتش سوزي و 46 مورد عملیات امدادرسانی و نجات در شهرستان سمنان بوقوع پيوسته است .

سعید اسمعیل پور افزود: در آذرماه سالجاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به 2120 تماسی که با سامانه 125 زده شده، پاسخ داده است که از این میزان تماس با مجموع 50 ساعت و 6 دقیقه عملیات اطفاء و امداد و نجات و میانگین 3 دقیقه و 37 ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است .

وی ادامه عنوان داد: تعداد 28 مورد این حوادث مربوط به آتش سوزی ها بوده که بیشترین آتش سوزی نیز در این ماه مربوط به حریق خودرو با 7 مورد بوده است .

رئیس سازمان آتش نشانی در ادامه یادآور شد: ماموران آتش نشاني سمنان در اين ماه در46 موردحادثه امداد و نجات نیز شرکت داشته اند که بیشترین این حوادث مربوط به حوادث آسانسور و بالابر به تعداد 16 مورد بوده است .

اسمعیل پور اضافه کرد: تعداد 12 مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروی های عملیاتی به خوبی پوشش داده شده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ماه گذشته 73 نفر مرد و زن در این عملیات ها از حوادث و ... نجات یافته که توسط نیروی های عملیاتی امداد رسانی شدند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار