کد خبر: 939498
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فتنه 88 پیامدهای مختلفی از جمله افزایش امید در دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی داشت، گفت: بصیرت مردم فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کرد‌.

حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم  در یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران، برگزاری یادواره شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای زنده نگهداشتن ایثارگری‌های رزمندگان اسلام  و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و بر تداوم اینگونه برنامه‌های ارزشمند تاکید کرد.

وی با قدردانی از مسئولان دست اندرکار برگزاری این یادواره مهم و تأثیرگذار که در شهرستان اهر پایه‌گذاری شده و به‌صورت سالانه در شهرهای مختلف ارسباران برگزار می‌شود، گفت: با وجود اینکه برخی‌ها سعی در کمرنگ کردن اینگونه برنامه‌ها را دارند، افزود: تداوم این یادواره‌ها کاری ارزشمند و ادای دین به شهدای 8 سال دفاع مقدس می‌باشد که نباید این امر به فراموش سپرده شود بلکه با اقتدار و عظمت بیشتر شاهد برگزاری آنها باشیم.

امام جمعه تبریز گفت: همچنانکه مقام عظمای ولایت از 8 سال دفاع مقدس به گنج و گنجینه تعبیر فرموده‌اند وظیفه ما حفاظت از این گنجینه‌های ارزشمند و انتقال آن به نسل جدید است.

آل‌هاشم در قسمتی دیگر از سخنان خود به فتنه سال 88 و حماسه باشکوه 9 دی نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان با تمام توان تلاش کردند با توطئه‌های مختلف داخلی و خارجی در روند انقلاب اسلامی و دستاوردهای مقدس آن خللی ایجاد کنند و سعی داشتند از طریق مزدوران داخلی نقشه‌های شوم استکبار جهانی که ضربه به انقلاب اسلامی با ترویج ناامنی و توطئه‌های مختلف بود در کشور پیاده کنند که الحمدالله حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این توطئه‌های دشمنان نیز نقش برآب شد.

این مقام مسئول افزود: هدایت عالمانه و اندیشمندانه مقام معظم رهبری باعث شد توطئه‌های دشمن در نطقه خفه شود و چشم فتنه کور شود.

وی گفت: این فتنه باعث شد که دشمنان از آن بهره‌برداری سیاسی کنند و عزت و عظمت ایران اسلامی زیرسوال برود و حتی در مذاکرات هسته‌ای نیز که به نتایج خوبی رسیده بودیم می‌خواستند با حرکات مختلف این تلاش‌ها را نیز زیرسوال ببرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت و دشمن شناسی گفت: دشمن از پای ننشسته و می‌خواهد با توطئه های مختلف مردم و مسئولان را سرگرم کنند و توطئه‌های بعدی خود را برای سال آینده آماده کنند، اما دشمنان باید بدانند ملت، مردم آذربایجان و خانواده‌های شهدا در مقابل این فتنه‌ها خواهند ایستاد و توطئه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی خواهند کرد.

امام جمعه تبریز یادآور شد: آنچه که ما را به نتیجه می‌رساند تقویت وحدت و همدلی در بین آحاد مختلف مردم و مسئولان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر