کد خبر: 936028
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: نگاه ما به قوانین و مقررات نباید سلبی باشد زیرا این امر موجب نارضایتی مردم و سرمایه گذاران می شود.

داود گرشاسبی در اولین جلسه صیانت از حریم حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در شهرستان مرند، گفت: ماهیت و هدف اصلی بحث صیانت از حریم حقوق شهروندی، ایجاد علقه بین مردم و اسلام است. وی اظهار داشت: عدم توجه به مبانی و زیرساخت های حقوق شهروندی، دلیل کارایی کم ادارات در زمینه رعایت حقوق شهروندی است.


وی خاطرنشان کرد: وضعیت موجود از لحاظ بحث حقوق شهروندی و عفاف و حجاب رضایت بخش بوده ولی جهت بهبود وضعیت در استان نیاز به تلاش و کار بیشتر داریم.فرماندار ویژه شهرستان مرند با بیان اینکه ارزیابی عملکرد مدیران ادارات بر مبنای مواردی از قبیل رعایت حقوق شهروندی و مصداقی و مستند خواهد بود، گفت: مسوولین باید در ادارات در جهت رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، ساختارسازی و ذهنیت سازی کرده و مردم نیز ارزش های اسلامی را در ادارات ببینند.


وی اظهار داشت: در اسلام اصل بر این است که اسلام در تمام زمان ها به روز بیان شود و بحث حقوق شهروندی و عفاف و حجاب نیز از همین باب و در راستای امر به معروف مطرح شده است.گرشاسبی تاکید کرد: نگاه ما به موضوع صیانت از حریم حقوق شهروندی و عفاف و حجاب باید کلان و جامع بوده و نگاه صنفی به آن نداشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه تاکنون اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان در بحث حقوق شهروندی شکل نیافته است، گفت: ضروری است نسبت به راه اندازی حقوق شهروندی در ادارات اقدام کرده و در برابر مردم شفاف و پاسخگو باشیم.معاون استاندار آذربایجانشرقی تاکید کرد: نظام اداری باید وظایف خود را بداند و با ایجاد شیوه و رفتار مناسب، مسیر را به درستی جلو ببرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر