کد خبر: 935881
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
در مجمع انتخاباتی هیأت هندبال آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در مورد استعدادیابی و استعدادپروری در هندبال گفت: هر تلاش و حمایتی که در توانمان باشد از این رشته پرطرفدار خواهیم.

 مجمع انتخاباتی هیأت هندبال آذربایجان‌شرقی به ریاست ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و با حضور اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.‌

علیرضا موسویان‌نژاد به عنوان تنها کاندیدای این مجمع گزارشی از عملکرد 4 سال گذشته هیات هندبال استان ارائه کرده و برنامه‌های پیش رو را نیز مطرح کرد.‌

وی در مورد حضور تیم‌های نونهالان و نوجوان در مسابقات کشوری سخن گفته، بر وجود استعدادهای درخشان در سطح استان اذعان کرد.

کاندیدای تصدی هیات هندبال استان در بخش دیگری از سخنان خود، برنامه‌های خود برای توسعه ورزش هندبال در بعد همگانی را مطرح کرد.

موسویان‌نژاد در مورد میزبانی استان برای برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری مسائلی را مطرح کرد.

براساس رای‌گیری انجام یافته، علیرضا موسویان‌نژاد با تعداد 17 رای ماخوذه موفق شد، نظر موافق حداکثری مجمع را جلب کرده و به مدت 4 سال دیگر نیز هیات هندبال استان آذربایجان‌شرقی را مدیریت خواهد کرد.

حسین‌زاده پیشکسوت هندبال استان در مورد واگذاری سالن ورزشی تخصصی به هیات هندبال در نقاطی دیگر از شهر تبریز، توضیحاتی ارائه کردند. ایوب بهتاج رئیس مجمع و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، ضمن قدردانی از اعضای مجمع جهت حضور در انتخابات، آموزش و پرورش را یک نهاد با پتانسیل نیروی انسانی بالا دانست که باید از آن استفاده نمود.

بهتاج گفت: وجود داور و مربی بین‌المللی در استان، می‌طلبد که ورزشکاران استان نیز در ترکیب تیم‌های مختلف ملی حضور داشته باشند و برای این کار باید تلاش جدی صورت گیرد.

رئیس مجمع انتخاباتی استان افزود: برای تعالی هندبال استان و پیشبرد اهداف آن بسیار علاقه‌مندیم که از توانایی و زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان نیز بهره‌مند شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص برگزاری مسابقات کشوری و استانی هندبال در شهرستان‌های غیر از تبریز نیز سخن گفت.

 بهتاج در مورد استعدادیابی و استعدادپروری در هندبال گفت: هر تلاش و حمایتی که در توانمان باشد از این رشته پرطرفدار خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر