کد خبر: 935282
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
براساس تصمیم نمایندگان
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: طبق رایزنی‌ها با نمایندگان استان، قرار بر این شد تا دست وزارت کشور را برای معرفی چند گزینه تصدی استانداری به نمایندگان را باز نگه داریم تا آنها چند نفری را برای بررسی به مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی معرفی کند.

محمد وحدتی‌هلان اظهار کرد: با توجه به اینکه در جلسه روز یکشنبه مجمع نمایندگان استان، افراد کمی شرکت کرده بودند از این‌رو بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با ۱۸ نماینده در صحن مجلس ،گفت‌وگو و رایزنی‌هایی انجام دادم.

وی افزود: طبق این رایزنی‌ها، قرار بر این شد تا دست وزارت کشور را برای معرفی چند گزینه تصدی استانداری به نمایندگان را باز نگه داریم تا آنها چند نفری را برای بررسی به مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی معرفی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: بنده با معاون پارلمانی وزیر کشور صحبت کرده و تصمیم نهایی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی مبنی بر معرفی چند گزینه به مجمع را اعلام کردم.

وی با تاکید به اینکه معرفی و تائید استاندار بدون اطلاع مجمع نمایندگان استان توسط وزارت کشور یک امر بی‌سابقه است، گفت: روند انتخاب استاندار با تعامل و همکاری بین مجمع نمایندگان استان انجام خواهد گرفت تا بتوان یک استاندار در شان تبریز و آذربایجان‌شرقی معرفی کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد زیاد گزینه‌های نمایندگان مجلس برای تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی، ابراز کرد: همه این گزینه‌ها افرادی لایق، شایسته و خدمتگزار بودند ولی طبق آخرین تصمیم باید وزارت کشور افرادی لایق‌تر و در حد نام آذربایجان‌شرقی معرفی کند تا مجمع نیز روی آن گزینه‌ها بررسی‌های لازم را انجام دهد.

وی ادامه  داد: مجمع نمایندگان استان خواستار معرفی افرادی خادم برای توسعه و رشد استان بوده تا بتواند با فعالیت و تکاپوی خود احقاق حق استان را انجام داده و نگاه یکسان به همه مناطق داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر