کد خبر: 930215
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
الهام چرخنده با اشاره به حضور در «شاخه‌های شکسته بلوط» با کاراکتر رئیس منافقین، گفت: درباره بازگشت دوباره به دنیای هنر باید بگویم که به تازگی فیلم سینمایی «شاخه‌های شکسته بلوط» را به پایان رسانده‌ام. این فیلم به کارگردانی مسعود تکاور جنایت‌های منافقین در اسلام‌آباد غرب را روایت می‌کند.

جوان آنلاین: الهام چرخنده با اشاره به حضور در «شاخه‌های شکسته بلوط» با کاراکتر رئیس منافقین، گفت: درباره بازگشت دوباره به دنیای هنر باید بگویم که به تازگی فیلم سینمایی «شاخه‌های شکسته بلوط» را به پایان رسانده‌ام. این فیلم به کارگردانی مسعود تکاور جنایت‌های منافقین در اسلام‌آباد غرب را روایت می‌کند.

الهام چرخنده در این باره گفت: خبر‌هایی درباره فصل دوم «آوای باران» را در فضای مجازی و رسانه‌ها دیدم، اما درباره شرح واقعه و حضور بازیگران بایستی تهیه‌کننده اظهارنظر کند.

الهام چرخنده در نقش رئیس منافقین +عکس

وی با اشاره به حضور در «شاخه‌های شکسته بلوط» با کاراکتر رئیس منافقین، خاطرنشان کرد: درباره بازگشت دوباره به دنیای هنر باید بگویم که به تازگی فیلم سینمایی «شاخه‌های شکسته بلوط» را به پایان رسانده‌ام. این فیلم به کارگردانی مسعود تکاور جنایت‌های منافقین در اسلام‌آباد غرب را روایت می‌کند. این کار در طول یک ماه تصویربرداری در تنگه مرصاد و اسلام‌آباد غرب به اتمام رسید.

چرخنده با تأکید بر اینکه «شاخه‌های شکسته بلوط» نشان‌دهنده گوشه‌ای از مظلومیت مردم کرمانشاه در عملیات مرصاد است، عنوان کرد: استان کرمانشاه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده که امید است بتوانیم گوشه‌هایی از رشادت این عزیزان را به تصویر بکشیم.

الهام چرخنده در نقش رئیس منافقین +عکس

او درباره انتقال ارزش‌های دفاع‌مقدس به نسل بعد، افزود: باید با تحقیق و پژوهش از دنیای هنر بهره برد که یکی از وسایل مناسب برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خصوص دفاع‌مقدس همین سینما، تلویزیون و رسانه‌ها هستند. امیدوارم بتوانیم واقعیت‌های اصلی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل را به نسل بعد منتقل کنیم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار