کد خبر: 926787
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دوره ابتدایی هیچگونه نیازی به کتاب‌های کمک آموزشی، آمادگی تست و آزمون وجود ندارد، گفت: استفاده از این موارد را در دوره آموزش عمومی به شدت نهی می‌کنیم.
جوان آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دوره ابتدایی هیچگونه نیازی به کتاب‌های کمک آموزشی، آمادگی تست و آزمون وجود ندارد، گفت: استفاده از این موارد را در دوره آموزش عمومی به شدت نهی می‌کنیم.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش پیرامون موضوع رواج کلاس‌های کنکور و کتاب‌های کمک آموزشی در دوره ابتدایی، اظهار داشت: در دوره آموزش عمومی به ویژه دوره ابتدایی به هیچ عنوان نیاز به کتاب‌های کمک آموزشی، آمادگی تست و آزمون نداریم چراکه تاثیرات مخرب این کتاب‌ها بر دانش‌آموزان به مراتب بیشتر از تاثیرات مثبتی است که در فرآیند آموزش آن‌ها ایجاد می‌کند.

وی افزود: بنابراین استفاده از این کتاب‌ها، آزمون‌ها و کلاس‌ها را در دوره آموزش عمومی به ویژه ابتدایی به شدت نهی می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به دلیل سیستم و شیوه آموزش و پرورش ما برای پذیرش دانش‌آموزان در مراکز آموزش عالی یعنی کنکور، فعلا نمی‌توانیم این کلاس‌ها و کتاب‌ها را در دوره متوسطه کنار بگذاریم.

بطحایی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان دوره متوسطه برای اینکه در کنکور با روش موجود بتوانند موفق باشند، مجبور به استفاده از این کتاب‌ها و کلاس‌ها هستند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار