کد خبر: 922308
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
در مراسم رونمایی از آلبوم «ایران من» با صدای همایون شجریان و سهراب پورناظری
مراسم رونمایی از آلبوم «ایران من» با صدای همایون شجریان و سهراب پورناظری برگزار شد. پس از این مراسم که تا نیمه‌های شب ادامه یافت، همایون شجریان و سهراب پورناظری در جمع خبرنگاران حاضر شدند و نشست خبری را برگزار کردند.
فرزین ماندگار
همایون شجریان و سهراب پورناظری در نشست خبری به بیان دیدگاه‌های خود درباره موضوع‌های مختلف پرداختند و این مسئله از سوی شجریان مطرح شد که برای کنسرت خیابانی باید جوانب بسیاری در نظر گرفته شود.
مراسم رونمایی از آلبوم «ایران من» با صدای همایون شجریان و سهراب پورناظری برگزار شد. پس از این مراسم که تا نیمه‌های شب ادامه یافت، همایون شجریان و سهراب پورناظری در جمع خبرنگاران حاضر شدند و نشست خبری را برگزار کردند.
این نشست چند نکته جالب داشت، یکی اینکه شاید برای نخستین بار بود که نشستی خبری در نیمه‌های شب آغاز می‌شد. در واقع این نشست حدود ساعت ۰۱:۳۰ بامداد پایان یافت.
در این نشست همایون شجریان و سهراب پورناظری مباحث مختلفی را مطرح کردند. همایون شجریان گفت: روال منظمی درباره شایعات وخامت حال پدر مطرح می‌شود. بار‌ها گفته‌ام که گزارش حال پدر را خودم و رایان به مردم ارائه می‌کنیم. کماکان حال پدر تغییری نسبت به گذشته نکرده است. فعلاً در وضعیت ثابتی هستند و چندی پیش هم در بیمارستان برای برخی بررسی‌ها حضور داشتند. وی در ادامه عنوان کرد: در متنی که برای به انتظار درآمدن پروژه سی منتشر کردیم بحث بی‌ثباتی مالی مطرح شد. ما گفتیم معیشت مردم بهتر باشد. پروژه سی سال گذشته با ۱۲۰ هزار مخاطب و ۲۰۰ هزار متقاضی برگزار شد. امسال ما می‌خواستیم میزبان ۷۰ هزار نفر باشیم. هدف ما فرار از نفروختن بلیت‌ها نبود. ما در شرایطی قرار گرفتیم که مردم اوضاع خوبی نداشتند. پیام ما این بود که حال ما هم خوب نیست. وقتی همه صنف‌ها کارشان را ادامه می‌دهند، این انتظار نباید باشد که هنرمند کارش را انجام ندهد. شجریان درباره کنسرت خیابانی نیز توضیح داد: ما تمام و کمال آماده‌ایم و همه چیزمان آماده است. اما آن طرف ماجرا کسانی هستند که باید همه جوانب را بررسی کنند و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرند. برای برگزاری چنین کنسرتی باید با نهاد‌های مختلفی هماهنگی کرد و جوانب بسیاری در نظر گرفته شود. در زندگی هنری‌ام با مردم صادق بوده‌ام. کاری نکرده‌ام که معنای دیگری پشتش باشد. من نگفته‌ام که به خیابان می‌آیم و رگم را می‌ز‌نم. من اعلام آمادگی برای برگزاری کنسرتی خیابانی کرده‌ام. این اتفاق بزرگی است و بسیار کار دشواری است. اگر انجام‌نشود مردم نباید ناراحت شوند، چون این کار اتفاق بزرگی است. اولین بار چند سال پیش به ذهنم رسید که کنسرت خیابانی برگزار کنم. من به این فکر می‌کردم که کنسرتی در پایین شهر برگزار کنم و کسانی به این اجرا بیایند که تا کنون به کنسرت نیامده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
خب پس برای حاشیه سازی وتبلیغ این موضوع را در اوج مشکلات اقتصادی مطرح کردید !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار