کد خبر: 918980
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
با توجه به هزینه های بالای برگزاری مراسم عروسی در تالار پذیرایی باید این هزینه ها کنترل شود و با دقت و وسواس خاصی آنها را مدیریت نمایید.

با توجه به هزینه های بالای برگزاری مراسم عروسی در تالار پذیرایی باید این هزینه ها کنترل شود و با دقت و وسواس خاصی آنها را مدیریت نمایید. هر مقدار نسبت به امور لازمه قبل از عروسی برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید می توانید هزینه های گزاف برگزاری مراسم عروسی را کنترل کنید.

هزینه هایی مانند رزرو تالار پذیرایی یا باغ تالار، آتلیه، لباس عروسی، بهترین آرایشگاه عروس و ... . در ادامه با ما باشید تا راهکارهایی جهت مدیریت بهتر در هزینه های عروسی با شما بازگو کنیم.

- مشخص کردن تعداد مهمانان مراسم عروسی

هر مقدار تعداد مهمانان شما بیشتر باشد هزینه های عروسی نیز سنگین تر خواهد بود. چک لیستی از مهمانان حاضر در مراسم عروسی را تهیه کنید و بعد سعی کنید افرادی که در اولیت پایین تری دارند خط بزنید . به این ترتیب که مهمانان خود را در اولیت ها و دسته های یک تا سه قرار داده و بعد لیست را بررسی نمایید. بعد از مشخص شدن تعداد مهمانان می توانید اقدام به رزرو تالار عروسی یا باغ تالار مورد نظر اقدام نمایید.

- دعوت از مهمانان بدون حضور فرزندان آنها

می توانید از بزرگترها دعوت کنید و از آنها بخواهید که فرزندان خود را به مراسم عروسی نیاورند. به عنوان مثال می توانید در کارت دعوتی که برای آنها ارسال می کنید بنویسید : "در فرصتی مناسب تراز کودکان پذیرایی خواهد شد".

مدیریت هزینه های عروسی و تالار پذیرایی

- مدیریت هزینه های آتلیه

می توانید به جای استفاده از دو یا سه دوربین از یک دوربین استفاده نمایید. چنانچه عکاس شما توانیی خوبی داشته باشد می تواند از زوایای مختلف فیلم برداری کند و مراسم را به بهترین شکل مدیریت نماید.

- هزینه های مربوط به تشریفات و خدمات

مشخص کنید چه میزان بودجه برای اینکار اختصاص داده اید ؟ اولیت ها را مشخص کرده و بر اساس آنها هر کدام از آنها که لازم دارید را از تالار پذیرایی خود بخواهید که انجام دهد.

- مشاوره با دوستان و آشنایان

از دوستان و آشنایان خود نسبت تهیه وسایل مورد نیاز عروسی تحقیق نمایید تا از مکان ها و لوازمی استفاده کنید که هم از نظر کیفی هم از نظر قیمت برای شما ایده آل باشند.

مدیریت هزینه های عروسی و تالار پذیرایی

 - پیش بینی بودجه و مخارج

لیستی از هزینه های عروسی که می بایست بر اساس بودجه ای که در نظر گرفته اید آنها را مدیریت نموده و پیش بینی آنها را انجام داده باشید.

تالار عروسی یا باغ تالار  با پذیرایی کامل: حدود ۳۵ درصد کل مخارج عروسی

حلقه عروس ، طلا و جواهرات عروس: حدود 20درصد کل مخارج عروسی

ماه عسل: حدود ۱۵ درصد کل مخارج عروسی

فیلم برداری و عکاسی: حدود 10درصد کل مخارج عروسی

لباس عروس ، تاج و تور، دسته گل عروس و سایر ملزومات: حدود 5 درصد کل مخارج عروسی

آرایشگاه عروس : حدود 8درصد کل مخارج عروسی

کرایه و گل آرایی ماشین عروس: حدود 4درصد کل هزینه های عروسی

کارت عروسی: حدود 1درصد کل هزینه های عروسی

سایر هزینه ها: حدود 2درصد کل مخارج عروسی

منبع : تالار کده www.talarkadeh.com

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار