کد خبر: 906906
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در بخش مبارزه با مواد مخدر طرح مرصاد ۲، بیش از دو هزار و ۵۰۰ کیلو انواع موادمخدر کشف و ۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم  رونمایی از کشفیات عملیات مرصاد ۲ با بیان اینکه پلیس اصفهان ۱۲ اولویت تعریف کرده است که مبارزه با قاچاق کالا  از جمله این موارد است، اظهار داشت: قاچاق کالا یک ابر آسیب محسوب می‌شود و بر این اساس نیروی انتظامی، مبارزه با قاچاق کالا را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده است.

سردار مهدی معصوم بیگی پیشگیری از سرقت و افزایش قدرت علمی کشف جرم را از دیگر اولویت‌های پلیس اصفهان دانست و ابراز داشت: عملیات مرصاد ۲ در سلسله فعالیت های قرارگاه اقدام و عمل برای تحقق این اولویت‌ها عملیاتی می‌شود و بر ان ناساس مانور عملیاتی «مرصاد» با هدف مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و دستگیری سارقان‌حرفه‌ای و سابقه‌دار از هفته گذشته اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در بخش مبارزه با مواد مخدر طرح مرصاد ۲، بیش از دو هزار و ۵۰۰ کیلو انواع موادمخدر کشف و ۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شدند.

معصوم بیگی با بیان اینکه در این ارتباط یک هزار نفر قاچاقچی تسلیم قانون شدند، ابراز داشت: با تجهیز ۸۰ تیم عملیاتی ورودی های استان برای مبارزه با قاچاق کالا تحت کنترل قرار گرفت و بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انواع کالای قاچاق کشف، ۴۲ خودرو نیز توقیف و بیش از ۷۰ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به دو ماهه اول سال گذشته دو و نیم برابر افزایش داشته است، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون شش هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و هوشیاری خانواده ها در ارتباط با مواد مخدر گفت: والدین باید ددر ارتباط با تربیت و مراقبت از فرزندان خود دقت بیشتری لحاظ کنند.

شایان ذکر است در این مراسم  دو نوع تجهیزات جدید پلیس  با نام های «دوربین البسه» و «کواد کوپتر» در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان رونمایی و کشفیات اموال مسروقه در اجرای طرح مرصاد ۲ توسط قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل نیز نمایش داده شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار