کد خبر: 904308
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
برنامه ماندگار و خاطره‌انگيز «صبح جمعه با شما» پس از نزديك به دو دهه تعطيلي، به جدول پخش راديو ايران بازمي‌گردد.

حميد شاه‌آبادي، معاون صداي جمهوري اسلامي با اعلام اين خبر گفت: ظرفيت‌هاي هم افزاي فراواني در معاونت صدا وجود دارد كه موجب شد امكان احياي برنامه خاطره‌انگيز «صبح جمعه با شما» فراهم شود.
در سال‌هاي گذشته اين برنامه به نوعي با نام‌هاي مختلف از جمله قند و نمك، جمعه ايراني و راديو جمعه در جدول پخش شبكه‌هاي راديويي حضور داشته است و در حال حاضر مقدمات احيای اين برنامه فراهم شده و از نيمه ارديبهشت ماه شنوندگان راديو ايران مي‌توانند باز هم شنونده برنامه «صبح جمعه با شما» باشند.
معاون صداي جمهوري اسلامي درباره ويژگي‌هاي «صبح جمعه با شما» گفت: اين برنامه در مرحله اول به مدت 120 دقيقه از ساعت 9 صبح جمعه‌ها از راديو ايران پخش خواهد شد. در حال حاضر هنرمنداني چون عليرضا جاويدنيا، عباس محبي، اصغر سمسارزاده، صادق عبداللهي، حسين هاشمي، مرتضي تبريزي، فرانك رفيعي و شوكت حجت از جمع قديمي‌هاي صبح جمعه با برنامه همكاري مي‌كنند و در دوره جديد حسين عرفاني، مينو غزنوي، حسين محب‌اهري، مهين برزويي و... به جمع گروه هنرمندان برنامه اضافه مي‌شوند.
شاه آبادي درباره تغييرات ساختاري برنامه نيز افزود: علاوه بر احيای شخصيت‌هاي قديمي برنامه مانند آقاي دست و دلباز، نازيلا، همسر ملون و... تلاش شده است بخش‌هاي جديدي نيز به برنامه اضافه شود. يكي از اين بخش‌ها، بهره‌گيري از ظرفيت طنازان در سراسر كشور است، به همين منظور هماهنگي‌هاي لازم با معاونت امور استان‌ها صورت خواهد گرفت تا بخش‌هاي متنوعي با همكاري صداي استان‌ها به برنامه اضافه شود. برنامه «صبح جمعه با شما» سال 1378 تعطيل شد و هنرمندان آن به دو گروه تقسيم شدند كه يك گروه بعدها برنامه «جمعه ايراني» را اجرا كردند و عده‌اي نيز از برنامه‌هاي طنز دور شدند. برنامه «جمعه ايراني» نيز از سال 1394 به درخواست تهيه كننده برنامه تعطيل شد و اكنون پس از دو دهه هنرمندان برنامه صبح جمعه با شما دور هم جمع شده‌اند تا با كارگرداني عليرضا جاويدنيا و تهيه‌كنندگي ساجد قدوسيان اين برنامه خاطره‌انگيز را احيا كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار