کد خبر: 865396
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
هفته دوم ليگ برتر فوتبال پر گل آغاز شد
هفته دوم ليگ برتر فوتبال هم مانند هفته اول، پر گل و ديدني از آب درآمد...
سعيد احمديان
 
هفته دوم ليگ برتر فوتبال هم مانند هفته اول، پر گل و ديدني از آب درآمد، تمام چهار‌بازي افتتاحيه هفته دوم كه پنج‌شنبه برگزاري شد، گل داشت، 13 گل بين تيم‌ها رد و بدل شد تا متوسط تعداد گل‌هاي هر بازي آمار فوق‌العاده بيش از سه‌گل باشد و ليگ در سال جام جهاني، از همين هفته‌هاي اول با كيفيت و جذاب دنبال شود.
 
دو بازي، دو برد
برانكو و شاگردانش از همين هفته‌هاي اول براي دفاع از عنوان قهرماني مصمم و جدي نشان مي‌دهند، آنها پس از پيروزي مقابل فولاد در هفته اول، اين هفته توانستند تراكتور را با شكست بدرقه كنند تا دومين برد در دومين هفته را جشن بگيرند و با شش‌امتياز از همين شروع كار، صدر جدول را قبضه كنند. گادوين منشا و كمال كاميابي‌نيا زننده دو گل پرسپوليس برابر تراكتور بودند تا تك گل فرزاد حاتمي براي تبريزي‌ها سودي نداشته باشد و قرمزها دو بر يك برنده حساس‌ترين مسابقه هفته دوم باشند. دوپيروزي در دوبازي، نتيجه‌اي است كه هر مربي‌اي حتي مانند برانكو را وادار مي‌كند از شاگردانش تعريف كند، كاري كه  سرمربي كروات پرسپوليس در سالن نشست خبري پس از بازي تراكتور انجام داد: «‌از برد تيم‌مان خيلي خوشحالم. اين مسابقه يك دربي واقعي در فضاي عالي فوتبالي بود. به بازيكنانم تبريك مي‌گويم، به خاطر بردي كه استحقاق آن را داشتند. اين مسئله از همه چيز براي من مهم‌تر است.»
 
منشا گل زد، طارمي همچنان در حسرت
بازي با تراكتور، با اولين گل منشا براي پرسپوليس همراه بود، مهاجمي كه فصل گذشته رقابت داغي براي آقاي گلي با طارمي داشت و امسال در كنار شماره 9 پرسپوليس بازي مي‌كند. مهاجم آفريقايي پرسپوليس كه در بازي با فولاد در دقايق پاياني به ميدان آمده بود، در بازي هفته دوم مقابل تراكتور از ابتدا در تركيب قرار گرفت و از روي يك ضربه ايستگاهي اولين گلش را براي پرسپوليس به ثمر رساند. هر چه پاي منشا در دومين بازي به گل باز شد، اما موضوع نااميد كننده براي پرسپوليسي‌ها، قفل شدن پاي مهدي طارمي در دو هفته اول ليگ است و نشان مي‌دهد كه هنوز موتور گلزني آقاي گل ليگ دو فصل اخير فوتبال ايران روشن نشده، موضوعي كه برانكو پس از بازي با تراكتور هم به آن اشاره مي‌كند: «‌او هنوز آماده نيست، درست هم نيست انتظار زيادي از او داشته باشيم، اما من از او راضي هستم.»
 
كليد خوردن حاشيه‌ها از فرودگاه
پرسپوليسي‌ها در شرايطي با سه‌امتياز و دست پر از تبريز راهي تهران شدند كه مانند بازي‌هاي قبلي، نبرد دو تيم در هفته دوم فصل جديد ليگ برتر فوتبال هم حواشي خودش را داشت، حاشيه‌هايي كه از همان آغاز ورود پرسپوليس به فرودگاه تبريز كليد خورد. سايت باشگاه پرسپوليس در روايتي از اين حاشيه‌ها نوشت: «‌پس از ورود تيم فوتبال پرسپوليس به فرودگاه بود كه تعدادي از فوتبال‌دوستان تبريزي كه خود را هوادار تراكتورسازي مي‌خواندند و گاهي اين تيم را نيز تشويق مي‌كردند، صحنه‌هاي تأسف‌باري را رقم زدند. تعدادي از آنها حتي به كاروان پرسپوليس حمله‌ور شدند و قصد كتك زدن بازيكنان تيم از جمله يكي از اعضاي تداركات را داشتند. . . آنها ضمن هتاكي به بازيكنان پرسپوليس، حتي نسبت به محمود خوردبين كه در حال حاضر قديمي‌ترين و با سابقه‌ترين چهره فعال فوتبال كشورمان است، توهين كردند. حتي علي پروين هم از اين شعارها در امان نماند و متأسفانه شاهد بوديم الفاظ ركيكي هم نسبت به مرحوم هادي نوروزي به‌كار بردند كه به هيچ وجه قابل درك و فهم نيست.‌» اين حواشي سبب شد تا پرسپوليسي‌ها پس از 90 دقيقه حبس در فرودگاه به دليل هتاكي‌هاي صورت گرفته، با عادي شدن شرايط راهي هتل محل اقامتشان شدند.
البته اين اتفاقات با واكنش باشگاه تراكتور روبه‌رو شد و آنها اين حركت را محكوم كردند. حتي يحيي گل‌محمدي در مصاحبه‌اي با سايت رسمي باشگاه تراكتور در اين باره گفت: «‌هواداران واقعي تراكتورسازي هرگز چنين حركاتي انجام نمي‌دهند و بدون ترديد اينگونه افراد تنها مي‌خواهند به وجهه تراكتورسازي لطمه بزنند.»
  
روزگار سخت يحيي در تبريز
باخت به پرسپوليس دومين شكست تراكتور در دومين بازي‌شان در ليگ بود. گل‌محمدي كه دومين شكست متوالي را در ليگ با تراكتور تجربه مي‌كند، كار سختي را در تبريز پيش‌رو دارد، به خصوص اينكه تبريزي‌ها با توجه به محروميت فيفا نتوانستند در فصل نقل و انتقالات زمستاني و تابستاني، بازيكن بگيرند. گل‌محمدي پس از باخت به پرسپوليس گفت: «‌گل‌هاي بچه‌گانه خورديم و دو گل ساده دريافت كرديم.‌» البته او دل پري از برخي دشمنان تراكتور هم داشت: «متأسفانه هستند كساني كه چوب لاي چرخ ما مي‌گذارند. تراكتورسازي تيم پر هواداري است و به همان اندازه كه هوادار دارد، دشمن هم دارد.»
 
شكست دوباره سپيدرود، پيروزي تيم دايي
در ساير بازي‌ها روز اول هفته دوم ليگ، سايپا سه بر دو مقابل صنعت نفت پيروزشد، آن‌هم در مسابقه‌اي كه آباداني‌ها به خصوص كمالوند معتقد بود، داوري نه تنها كمرمان را شكست، بلكه نابودمان كرد! سپيدرود رشت هم دو بر يك به سياه‌جامگان باخت تا اين تيم تازه وارد دومين باخت را تجربه كند. فولاد و نفت تهران هم به تساوي يك – يك رضايت دادند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبر
|
United Kingdom
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
چرا مهدی رستم پور، همجنسگرا و پوریا ژافره، فراماسون، در شبکه معاند بی بی سی، از بازی فوتبال اقایان مسعود شجاعی واحسان حاجی صفی، مقابل تیم فوتبال رژیم صهیونیستی بشدت حمایت می کنند؟!. البته جناب شجاعی سابقه همکاری قبلی را با ان دو جرثومه فساد دارد که اگر فدراسیون فوتبال بخاطر ان مصاحبه کذایی با شجاعی بر خورد می کرد، اکنون دیگر شجاعی به خود اجازه نمی داد که ارزشهای گرانبهای مقدس جمهوری اسلامی را زیر پا بگذارد.فقط جهت اطلاع عرض کنم دو مفسد شاغل در شبکه معاند بی بی سی هرگز بی رشوه برای کسی قدمی بر نمی دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار