کد خبر: 860012
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
مدیر عامل شرکت شهروند از افتتاح سی و هشتمین فروشگاه شهروند در شهرستان ملارد (مارلیک) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، سی و هشتمین فروشگاه زنجیره ای شهروند روز یک شنبه 11 تیرماه با حضور سید اکبر علوی مدیر عامل شرکت شهروند و جمعی از مسئولین شهری شهرستان ملارد به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت شهروند در حاشیه افتتاح این فروشگاه با بیان اینکه شهروند در تمام نقاط شهر تهران به مردم خدمات رسانی می کند، اظهار کرد: فروشگاه شهروند برای اولین بار در این منطقه به بهره برداری رسید تا ضمن عرضه کالای با کیفیت به ساکنین محله خدمت رسانی کند.

علوی گفت: اهداف مجموعه شهروند بر این اساس برنامه ریزی شده که همواره کالایی با کیفیت برتر و قیمت مناسب به دست مشتریان برسد.

وی در ادامه افزود: فروشگاه شهروند مارلیک از امروز 11 تیرماه آغاز به کار کرده و ساکنین منطقه می توانند ضمن بهره برداری از جوایز ویژه افتتاحیه در هنگام خرید، از تخفیفات شهروند تا سقف 50 درصد برای اقلام پروتئینی، خوار و بار، لوازم منزل و پوشاک استفاده کنند.

مراسم افتتاح فروشگاه شهروند مارلیک با برنامه های شادی چون اجرای موسیقی، شعبده بازی، آتش بازی و... اجرا شد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

این دومین فروشگاه شهروند است که در خارج از شهر تهران به بهره برداری می رسد، پیش از این در اسفند ماه سال 95 شاهد افتتاح فروشگاه شهروند در شهر جدید پرند بودیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار