کد خبر: 791104
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
هنرمند كشورمان معتقد است كه ترور بيولوژيك شده است
نادر طالب‌زاده در اظهاراتي جنجالي از ترور بيولوژيك خود سخن گفته است. به گفته او چمداني كه در سفر به عراق همراهش بوده سمي شده و حال و شرايط فيزيكي او از آن زمان به بعد دگرگون شده است.
نادر طالب‌زاده در اظهاراتي جنجالي از ترور بيولوژيك خود سخن گفته است. به گفته او چمداني كه در سفر به عراق همراهش بوده سمي شده و حال و شرايط فيزيكي او از آن زمان به بعد دگرگون شده است. پيش‌ از اين و در مراسم بزرگداشت فرج‌الله سلحشور نيز سردار جباري احتمال مسموميت اين كارگردان از سوي سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه را مطرح كرده بود.
نادر طالب‌زاده كه مدتي با مشكلات قلبي و سرفه‌هاي خوني دست به گريبان است در يك گفت‌وگوي جنجالي با فارس از چمدان آلوده‌اي سخن گفته كه او را به اين شرايط نامساعد جسمي مبتلا كرده است. اين كارگردان و منتقد كه با برنامه « راز» و مجموعه مستندهاي افشاگرانه‌اش شهرت دارد در بخشي از اين گفت‌وگو به سفر يك سال و نيم پيش خود به عراق اشاره كرده و گفته است: « يك سال و نيم پيش كه با گروهي از لبنان براي راهپيمايي اربعين به عراق رفتم، چمدان من را از هتلي كه در نجف بودم از ميان صد‌ها چمدان برداشتند و پنج تا شش روز بعد در كربلا نصفه شب تحويلم دادند. لپ‌تاپ من را خالي كرده و بررسي‌هاي‌ كامل انجام داده بودند. از همان روز كه چمدان‌ را تحويل گرفتم حالم بد شد اما متوجه آن ماجرا نبودم. ساعت 3 نصفه شب دو مأمور از حراست يكي از حرم‌ها آمدند آن هم در خانه‌اي كه مهمان بودم. آدرسي دادند كه به فلان جا برو و چمدانت را تحويل بگير. من هم اصلا فكر نمي‌كردم چمدانم چيزي شده باشد يا آن را آلوده كرده باشند. لپ‌تاپ خود را به بچه‌هاي سپاه دادم و گفتند كه ديگر به آن دست نزن.»
به گفته طالب‌زاده دكتر علي كرمي كه از متخصصان بيوتروريسم است ترور بيولوژيك وي را تاييد كرده است. طالب‌زاده در بخش ديگري از اين گفت‌وگو ترور بيولوژيكي خود را اينگونه شرح داده است: « قبل از تحويل گرفتن چمدان من به راحتي چندين كيلومتر مثلاً 20 الي 25 كيلومتر راه مي‌رفتم اما بعد از اينكه چمدانم را تحويل گرفتم از پله‌ها هم به سختي بالا مي‌آمدم. اگر آگاهي داشتم هيچ وقت آن لباس آلوده را نمي‌پوشيدم. اصلاً فكر نمي‌كردم. از آن روز يك كيلومتر هم راه نمي‌توانم روم. بار‌ها بعد از آن به من گفتند و تا مدتي من انكار مي‌كردم و مي‌گفتم نه فقط لپ‌تاپم را خالي كردند.»
او در عين حال مرگ «مايكل كاينز پايپر» نويسنده امريكايي را هم در نتيجه ترور بيولوژيكي عنوان كرده و گفته است: «او به ايران آمده و كتاب مهمي نوشته بود و خود يكي از انكار كنندگان هولوكاست نيز بود. زماني كه برگشت به امريكا ديگر نمي‌توانست راه برود، اما من با وي مصاحبه كرده بودم و چندين كيلومتر با هم راه مي‌رفتيم اما به من مي‌گفت صد متر هم نمي‌توانم راه بروم. بعد از يك  الي دو سال هم در اتاقش پيدايش كردند كه فوت شده است. اين وضع و شرايط كه مي‌بينيم معمولي نيست. خودمان پيگيري نمي‌كنيم و بعد موضوع از دست‌مان خارج مي‌شود.» پيش از اين سردار جباري، فرمانده سپاه ولي امر نيز در مراسم بزرگداشت فرج الله سلحشور اين احتمال را مطرح كرده بود كه سلحشور توسط سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه مسموم شده باشد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
0
خدا به حق عباس ابن علی سلام الله علیهما ایشان و دیگر مرضای اسلام را شفای کامل عطا فرماید . درود بر طالب زاده ی غیور و ولایتمدار .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار