کد خبر: 747795
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
بازیگران تئاتر قاب تصویر را می‌شناسند و به دوربین اشراف کامل دارند.
باشگاه خبرنگاران جوان: ستاره اسکندری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص نحوه فیلمسازی امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی گفت: آشنایی و همکاری من با این دو نفر به زمان دانشجویی بر می‌گردد و یک فیلم کوتاه سینمایی «شبانه» و «شبانه روز» و سریال «حیرانی» که آخرین همکاری من بود با آن‌ها بود.

وی افزود: شیوه فیلم‌سازی امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی خاص و برای بازیگری که از تئاتر برخاسته، چالش‌برنگیز است. به این مفهوم که در مینی‌ما‌ل‌ترین شرایط ممکن اتفاقات تصویری خاصی در آثار آن‌ها می‌افتد و این رویداد برای من به عنوان یکی از بازیگران تئاتر که همیشه به درشت‌ بازی کردن محکوم هستم، چالشی جدی است. بازی در این چالش باعث می‌شود به همه ثابت کنیم که ما تئاتری‌ها قاب تصویر را می‌شناسیم و به بازی جلوی دوربین اشراف کامل داریم و از بسته‌ترین پلان‌های آن‌ها بیرون نمی‌زنیم.

وی ادامه داد: نوع پرداخت فیلم‌های بنکدار و علی‌محمدی در سینما ویژه است و به نظرم آن چیزی که جایش خالی است و باید بیشتر به آن بها داده شود، تربیت ذائقه تماشاگر برای ژانر‌های متفاوت است که این امر در توان این دو نفر قرار دارد.

اسکندری خاطرنشان کرد: هومن سیدی نیز مانند بنکدار و علی‌محمدی طی یکی دو سال اخیر نگاه جدیدی را به سینما اضافه کرده. در نتیجه من از حضور و ورود فیلمسازانی از جنس این بچه‌ها در سینما خوشحال می‌شوم و امیدوارم این روند در بین جوانان فیلمساز ما رایج شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار