کد خبر: 736701
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
عكس‌های مصطفی كریمی بر بال كبوتران حرم
عكس و خاصیت آن زمانی مشخص می شود كه از نگاه خلاقانه و ذوق یك عكاس بتواند حال دل تو را بهتر كند و در گام بعدی بدون درنگ پای تو را به همان فضای ثبت شده بكشاند و چقدر زیباتر و اثرگذارتر است زمانی كه عكاس تمام حس خود را برای ثبت تصاویری از یك مكان مقدس به كار بگیرد و بتواند در دقایقی هرچند كوتاه تو را نیز بدون واسطه به این زیارت دعوت كند.

به گزارش«جوان» به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه عكس «حرم رضوی» شامل 30 قطعه از عكس های منتخب حرم امام رضا علیه السلام است كه توسط مصطفی كریمی از عكاسان حوزه هنری به تازگی گرفته شده و به مناسبت دهه كرامت در حوزه هنری خراسان رضوی برای عموم علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.

كریمی با تحصیلات كارشناسی مدیریت فرهنگی  و داشتن سوابق مختلف در زمینه فعالیت های فرهنگی علاقه‌مندی خود را در رشته عكاسی به خوبی نشان داده تا جایی كه مدرك تخصصی خود را در حوزه عكاسی از خانه عكاسان ایران اخذ كرد و تاكنون عكاس های وی در نمایشگاه های مختلف گروهی و انفرادی به نمایش درآمده است.

در سوژه های عكاسی كریمی، عكاسی سفر معنوی حج، ژانر طبیعت، عكاسی اجتماعی و خبری نیز دیده می شود. نمایشگاه هایی كه عكس های كریمی درآن حاضر بوده شامل نمایشگاه عكس در استان های كرمان، اصفهان، اردبیل، تبریز، تهران و جشنواره های مختلف ازجمله جشنواره طواف تا ولایت، سوگواره عكس های عاشورایی استان البرز و... بوده است.

نمایشگاه عكس رضوی تازه ترین عكس ها از حرم علی ابن موسی الرضا (ع) است كه توسط مصطفی كریمی به ثبت رسیده است. این نمایشگاه از چهارشنبه 4/شهریورماه به مدت ده در حوزه هنری خراسان رضوی واقع در بلوار هاشمیه، بین هاشمیه 20 و 22 دایر است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار