کد خبر: 727654
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
تودیع و معارفه مدیران شبکه چهار
روز گذشته (یکشنبه ساعت 15) آئین تکریم و معارفه مدیران شبکه چهار سیما با حضور جمعی از مدیران رسانه ملی، استادان دانشگاه و برنامه سازان و کارکنان این شبکه برگزار شد.

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در ابتدای جلسه دکتر پورحسین"قائم مقام معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما" ضمن معرفی دکتر غلامرضا غلامی به عنوان مدیر جدید شبکه چهار سیما، از تلاشها و خدمات ارزنده دکتر رستم وندی در طول دوره تصدی ایشان در شبکه فرهیختگان قدردانی کرد و گفت: مدیریت در شبکه علم و فرهنگ که باید توقعات و انتظارات جامعه علمی کشور را برآورده کند بسیار طاقت فرسا و امری جهادی است، لذا با توجه به حضور چندین ساله دکتر غلامی در دانشکده صدا و سیما و اقدامات پژوهشی ایشان با موضوع رسانه و مخاطبان، امید است گامهای موثرتری برداشته شود.

قائم مقام معاون سیما این انتصاب را میمون و مبارک خواند و گفت: نیاز به تولید برنامه های پژوهش محور در شبکه چهار سیما بیش از پیش احساس می شود و برای درخشش شبکه فرهیختگان در عرصه های علمی و فرهنگی، پژوهش و تلاش مضاعف ضروری است.

دکتر پورحسین ادامه داد: شبکه چهار باید همانند گذشته در راستای ارتقاء و اعتلای گفتمان فرهنگی استمرار داشته باشد تا فضای جامعه علمی کشور را با نشاط همراه سازد. این مهم میسر نیست مگر اینکه به میدان تولید این نوع برنامه ها برویم و انعکاس دهنده شایسته ای برای فعالیت های علمی و فرهنگی جامعه باشیم.

در ادامه دکتر غلامی مدیر جدید شبکه چهار سیما ضمن قدردانی از تلاشهای دکتر رستم وندی در طول تصدی ایشان در شبکه چهارگفت: با توجه به جایگاه مهم و حساس این شبکه سطح انتظارات جامعه علمی کشور از شبکه فرهیختگان بسیار بالااست، لذا باید ظرفیت های این رسانه را در بهترین مدل رسانه ای ارتقاء دهیم و از آن به خوبی بهره ببریم.

دکترغلامی توجه به تقویت دیدگاه مخاطبان در حوزه های علمی و اندیشه ای را بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: نگاه مخاطبان باید تغییرکند و برای این تغییر باید از رویکرد عاطفی و حسی فاصله بگیریم و شناخت و منطق را جایگزین نمائیم.

وی به حضور نخبگان، صاحبان فکر و ایده در شبکه چهار سیما اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم فضایی را در شبکه طراحی کنیم که نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه درباره مسائل مختلف کشور اظهار نظر نمایند.

در ادامه دکتر رستم وندی از حضور مسئولان، مدیران سازمان و شبکه و همچنین تعدادی از استادان دانشگاه و برنامه سازان دراین جلسه قدردانی کرد و گفت: ضمن تشکر و قدردانی از همه همکارانم در شبکه چهار سیما، برای دکتر غلامی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

یادآور می شود دراین مراسم دکتر غلامرضایی"رییس دانشگاه صدا و سیما"، دکتر زابلی زاده"مدیر دانشکده ارتباطات"، دکتر مراد عنادی"مدیر مسئول روزنامه جام جم"،دکترعباس ناصری طاهری"مشاور رئیس سازمان و مدیر کل امور بین الملل"، دکتر داود نعمتی"مدیرکل روابط عمومی" و جمعی دیگر از استادان دانشکده صداوسیما و مدیران رسانه ملی نیزحضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار