کد خبر: 679339
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم افتتاحيه اردوي راهيان نور دانش‌آموزان:
رئيس سازمان بسيج مستضعفين از اعزام ۵ميليون زائر در هر سال به مناطق عملياتي دفاع مقدس خبر داد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين از اعزام ۵ميليون زائر در هر سال به مناطق عملياتي دفاع مقدس خبر داد.
سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم بدرقه اردوهاي راهيان نور دانش‌آموزان كه در ميدان فلسطين تهران برگزار شد، اظهار داشت: ياد شهيدان بزرگ‌ترين ذخيره معنوي براي انسان مجاهد است.  وي افزود: انسان مجاهد عزم خود را براي از بين بردن پليدي‌ها و حاكميت حقيقت و نور ايمان بيشتر مي‌كند و از ياد شهيدان بهره مي‌گيرد و از اين منبع پرفيض انرژي و قوت خود را مي‌افزايد.  
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه راهيان نور حركتي ارزشمند است، گفت: اگر در كره زمين احصا كنيم، كدام سفر ارزش معنوي بيشتري دارد، راهيان نور بعد از زيارت ائمه اطهار(ع) و مكه مكرمه تعالي‌بخش‌ترين سفري است كه انسان مي‌تواند داشته باشد.
وي ادامه داد: اين يك فرصت طلايي است كه جوانان مي‌خواهند مسير زندگي را انتخاب و نقشه راه خودشان را براي زندگي ترسيم كنند و اين يك فرصت طلايي است.  وي با اشاره به اينكه به خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي دشمن نگاه كنيد كه چه جوسازي‌هاي سنگيني براي راهيان نور وجود دارد، تصريح كرد: اين دشمني‌ها و مخالفت‌هايي كه دنبال مي‌كنند حاكي از اهميت اين كار است كه انسان را مي‌سازد.
سردار نقدي اضافه كرد: راهيان نور فرصتي است براي تحول و يك انقلاب دروني و مسير تكامل؛ قدر اين سفر را بدانيد و هيچ لحظه‌اي را از ياد شهدا خالي نگذاريد.
وي با اشاره به اعزام آحاد مردم به راهيان نور اظهار كرد: در سال نزديك به 5 ميليون نفر، زائران مناطق دفاع مقدس و مشهد شهيدان هستند.
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: با همكاري آموزش و پرورش، امسال براي هر كاروان، يك همراه هر اتوبوس را همراهي مي‌كند كه اين كار براي نظم بخشيدن انجام مي‌شود.
سردار نقدي در پايان گفت:‌بيت‌المقدس شريف قدمگاه انبيا و جايي است كه سفرهاي جهادي و خودسازي‌ها براي آن است كه آماده مي‌شويم براي آزادي قدس تا از همين ميدان فلسطين روزي دانش‌آموزان را به سمت بيت‌المقدس آزاد شده اعزام كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار