کد خبر: 620219
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
مژگان شجریان، دختر محمدرضا شجریان به تازگی با شبکه ایران فردا مصاحبه کرده و با تلویزیون نوری‌زاده درباره تاریخچه موسیقی، اسلام و مقوله موسیقی و فساد، نحوه پوشش زنان، مقامات و مدیران جدید و همچنین درباره پدرش صحبت کرد.
به گزارش وطن امروز، مژگان شجریان که بدون حجاب در برنامه تفسیر خبر تلویزیون نوری‌زاده حرف می‌زد، ضمن پرداختن به تاریخچه‌ای از موسیقی ایران و نحوه آشنایی و آموزش زیر نظر پدرش به دیدگاه و نگاه دین و مراجع و نیز علمای اسلام به موسیقی و صدای زن پرداخت و ضمن انتقاد صریح از موضع‌گیری‌های علما، مدعی عدم‌مخالفت اسلام با پخش و استفاده از صدای زن در موسیقی شد.

دختر شجریان همچنین درباره وضعیت حجاب و نحوه پوشش زنان هم اظهار نظرکرد و مدعی استقلال زن در نحوه پوشش خود شد. او پس از تاکید بر استقلال زنان در انتخاب پوشش از مسؤولان دولت جدید خواست دید خود را نسبت به زنان عوض کنند و نگاهی جدید به حضور زنان در عرصه هنر و موسیقی داشته باشند. او همچنین از فسادآور دانستن صدای زنان و عدم پخش آنها از رسانه‌ها انتقاد کرد. 

نکته جالب اینکه وی در این گفت‌وگو مدعی شد در رسانه‌های داخل کشور حتما به وی انتقادهایی به خاطر این گفت‌وگو خواهد شد و مدعی شد آينده حتما شاهد تهمت‌هایی نسبت به او خواهد بود! گفتنی است تلویزیون «ایران فردا» که توسط نوری‌زاده مدیریت می‌شود مورد حمایت آشکار شبکه وهابیت است و بخشی از بودجه آن را عربستان سعودی تامین می‌کند. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
4
7
اگرزنان نخوانند هیچ اتفاقی در عالم نخواهد افتاد وهیچ کس زانوی غم دربغل نمی گیرد بروید بساط خود راجای دیگری پهن کنید
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
برادر عزیز ناراحت نشواین فتوای جدید دختر شجریان است که درجایگاه مراجع وعلمانشسته وعقده وهوس خوانندگیش عنان عقل اورا ربوده....
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
3
8
بله ازنظرشما استقلال زن درنحوه پوشش همان عریان شدن وخودرابه عرضه چشمان هرزه گذاشتن وموسیقی وترانه خواندن برای مجالس گناه وفسادوعیاشی ست البته شما[...] نباید هم ازتعالیم دینی وارزش بسیاری که خدابرای زنان میگذارد باخبرباشید همین که درزمین دشمن بازی میکنیدومدام [...]به دنبال وطن فروشی هستیدبرای امثال شمازیادهم هست دیگه نمیخوادبااین خیانتاتون به مراجع عالیقدرخرده بگیرید وبرای زنان پاک دامن وعفیف این سرزمین اظهارنظرنمایید
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
0
ببین [...] کردی اینهمه نظر دادی....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار